Mine områder
Hjelp

Abonnement - Hvordan motta relevant informasjon på epost fra Community?

29-11-2017 12:26 (Sist oppdatert 06-09-2021)
  • 0 Svar
  • 2 liker
  • 12224 Visninger

Du kan motta varsler på det du ønsker av innhold, når du ønsker. 

Hva kan jeg abonnere på?

Du kan abonnere på fire nivåer:

• Per område: Alt nytt innhold fra ett produkt-område (f.eks Visma.net ERP)
  • Per fane: Alt nytt innhold i de ulike fanene innenfor et fag- eller produktområde, som Diskusjon, Idéer, Brukertips, Nyheter og/eller Kurs
  • Per kategori: Du kan abonnere på ulike kategorier innenfor Diskusjon, Idéer, Brukertips og Nyheter, for eksempel "Versjonsnytt" eller "kurs" under Nyheter
  • Per tråd/innlegg: Du kan velge å abonnere på én diskusjonstråd, idé, nyhet, eller ett brukertips som du ønsker varsling når det overgår endringer eller får nye kommentarer

Standardvarsling er “med én gang”, dette kan justeres under Abonnementer og Bokmerker -> innstillinger for varsler. Du kan lese mer om hvordan du endrer innstillingene for varsler her.

Hvordan abonnerer jeg?

Abonnér på et område

Ønsker du å abonnere på hele produkt-området, eller en/flere fane(r) under området, velger du Abonnér under produktikonet på høyre side. 

Screenshot_51.png

Deretter kan du velge å abonnere på hele området eller bare på visse faner:

Screenshot_52.png

Screenshot_53.png

Abonnere på kategorier

Ved å abonnere på kategorier så kan du motta informasjon om et tema. Eks: Kundereskontro. For å abonnere, velger du kategorien du ønsker å abonnere på, trykker på menyen med tre grå prikker og velg abonnér:

Screenshot_56.png

Abonnere på en artikkel

Dersom det er kun én artikkel i Community du trenger å følge med på, kan du velge å abonnere kun på denne også. Det gjør du ved å gå inn på artikkelen, klikke de tre prikkene oppe til høyre i artikkelen og dermed klikke "abonner".

Abonner_artikkel.png

Kan jeg regulere hvor ofte jeg får varslinger? 

Ja, du kan regulere hvor ofte du ønsker å motta abonnementsvarslinger fra Community under Innstillinger for varlser. Her kan du velge å motta varsler med én gang (standard), daglig eller ukentlig. Du kan lese mer om hvordan du går frem i dette brukertipset.

Kan jeg fjerne abonnement? 

Ja, dette gjør du enkelt i Innstillinger under Abonnementer Og Bokmerker eller ved å klikke på menyen med tre grå prikker og velg Avslutt abonnement.

Screenshot_57.png

Les mer om abonnement i "Hjelp"

Bidragsytere
Aktuelt brukertips