Mijn Communities
Help

CAO PO en VO onderhandelaarsakkoord 2023-2024

14-09-2023 10:00
  • 4 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 557 Weergaven
De CAO PO en VO hebben een onderhandelaarsakkoord afgesproken met een salarisverhoging van 10%, een uitkering gedifferentieerd per salarisgroepen en een verhoging van de reiskosten. Na het definitief worden van het akkoord zullen we de releasemaand bepalen.
Opmerkingen
KarinGerse
CHAMPION *
door KarinGerse

het akkoord PO en VO is inmiddels definitief, maar ik kan nergens vinden hoe de eenmalige uitkering in november wordt verwerkt..vandaag een proefstrook gedraaid en daar staat ie nog niet op iig.

hoor graag waar ik kan vinden hoe of wat verder en of we zelf wat in moeten richten.

KarinGerse
CHAMPION *
door KarinGerse

inmiddels gevonden in release 11...ik ga het opzoeken

KarinGerse
CHAMPION *
door KarinGerse

bij onze cao po en vo staat helemaal niks gevuld bij eju 7. moet ik het dan toch helemaal zelf invullen/inrichten?

door Evert van Manen

@KarinGerse Dag Karin, met de release van november, die vandaag wordt gedaan, kun je morgen een proefproductie doen. Eju7 zal zijn ingericht en het resultaat is dan zichtbaar in Salaris Dossier OnLine. Het is niet nodig om zelf iets in te richten. Het is wel mogelijk om, indien je dit noodzakelijk acht, een uitkering te blokkeren of aan te passen qua waarde, als je de berekende waarde niet fair vindt ten opzichte van de medewerker (zulke situaties kunnen zich altijd voordoen).

Medewerkers