Mijn Communities
Help
Yvonne1261
CONTRIBUTOR ***

klantnummer automatisch toevoegen aan call mijn support

door Yvonne1261

Het zou fijn zijn als bij het aanmaken van een vraag/incident binnen mijn support automatisch naast het aanvraagnummer ook het klantnummer toegevoegd wordt door Raet. Indien je belt wordt altijd dit klantnummer gevraagd om in te toetsen en het is altijd even zoeken wat het nummer ook al weer is omdat Cea-nummer vaak bekender is dan het klantnummer. Het lijkt mij niet een hele grote aanpassing om dit automatisch naast het aanvraagnummer toe te voegen.

9 ANTWOORDEN 9

door Ingrid Russchen

@Yvonne1261 We zijn op dit moment bezig met een inventarisatie over het ontwerp van de pagina voor het aanmaken van aanvragen. We nemen jouw verzoek mee in dit onderzoek en kijken wat er technisch gezien mogelijk is.

door Brian van de Grift

Beste Yvonne,

 

Ik zou graag even hierover met je in contact komen. Zou je jouw contactgegevens (bij voorkeur telefoonnummer) naar mij willen mailen? brian.vandegrift@visma.com

door Evert van Manen

Deze wens is in overleg met de desk naar hen verplaatst.

Geranda1991
CONTRIBUTOR **

door Geranda1991

Top 🙂

Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***

door Ingrid Witte

gevonden

Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***

door Ingrid Witte

heb je voor mij een printscreen, ik zie heel veel id nummers links

 

Geranda1991
CONTRIBUTOR **

door Geranda1991

Hallo Ingrid,

Het klantnummer staat o.a. in Self Service links boven aan. Het klantnummer is het nummer voor de naam van de organisatie. Daarachter staat het gebruikersnummer van jouw account en jouw eigen naam.

Ingrid Witte
CONTRIBUTOR ***

door Ingrid Witte

waar kan ik het klantnummer vinden? ik ben nu al 3x weggedrukt door de klantenservice. Is ook niet echt netjes

 

door Evert van Manen