Mine områder
Hjelp
Gøran Habberstad
CHAMPION *

Krysse kreditnota mot faktura leverandør

av Gøran Habberstad

Etter oppdatering i dag ser det ikke ut til at man kan bruke kreditnota som betaling for faktura på leverandører (krysse)?

6 SVAR 6

av Monika Maanum

Hei, hvis dere fortsatt opplever dette problemet er det fint om dere tar kontakt med partner for å finne årsaken til at dette skjer hos dere. Dette fungerer fint når vi tester i våre testbaser, så det er mulig det er en innstilling som gjør at dere opplever dette. 


I denne artikkelen beskriver vi også hvordan dette gjøres fra Leverandørbetalinger hvis dette kan gjøre det enklere for dere i mellomtiden. 

 

 

 

 

Beathe Lassen
CONTRIBUTOR ***

av Beathe Lassen

Regner med at noe har blitt fikset fordi manuell betaling var tilbake når jeg sjekket i forrige uke.

Beathe Lassen
CONTRIBUTOR ***

av Beathe Lassen

Har du funnet ut av dette? Jeg har ikke lenger valget der jeg kan krysse kreditnota mot faktura.

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad

Oppdatering: Jeg forsøkte nå å gå andre veien ved å velge faktura og velge manuelle betalinger under behandlinger. Da kan jeg endre dokumenttype til inngående kreditnota, søke opp kreditnotaen og legge til faktura som motpost. Det er jo en slags løsning selv om det var mer tungvint enn tidligere.

Beathe Lassen
CONTRIBUTOR ***

av Beathe Lassen

Blir jo mye mer arbeid dette, så jeg håper de får tilbake manuell betaling når vi åpner kreditnota.

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad (Oppdatert ‎12-04-2023 11:15 av Gøran Habberstad )

Nei, jeg testet i går, og dette fungerer ikke hos meg. Tidligere kunne jeg åpne kreditnota og velge manuelle betalinger under behandlinger, men nå kommer da skjermbildet opp blankt og jeg kan ikke legge til faktura for motregning. Det fungerer fortsatt på kunder.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"