Mine produkter
Hjælp

Dobbelt visning af feriepenge

af Susanne Persson1

Vi har desværre erfaret, at der kommer dobbelt visning af feriepenge i saldoboksen på lønsedlen, de vises ved afregnede feriepenge til Feriekort. 

Fejlen ses på lønseddel 1 + 3 (dette kan du se under stillingskategorien, hvilken lønseddel du bruger)  Alle lønsedler som viser feriesaldo med fratrædelser og kører feriekort oplever dette. 

 

Det er en visningsfejl og ikke afregningsfejl.

 

Vi arbejder på en løsning og vender tilbage med mere information lige så snart vi ved hvornår det bliver løst.

 

Vi undskylder ulejligheden.

 

6 Kommentarer
Margit Schwartz
CONTRIBUTOR **
af Margit Schwartz

Jeg har en dobbelt visning på "Ny ferielov ferieafregningsliste" til en fratrådt medarbejder der har ferie med løn og afregnes til feriekonto.

Beløbet er fra ferieår 1/9 22 -31/8 23  men står til både periode 2022 og 2023 - håber meget det bare er en visningsfejl ???

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Jeg har den samme fejl på 2 fratrådte medarbejdere pr. 30/9-2023

 

Umiddelbart ser det ud til, at det er en visningsfejl, da der bliver afregnet det der skal.

 

2022 er korrekt

2023 er ikke korrekt

Bobby Farid
VISMA
af Bobby Farid

Hej Margit og Lene

Vores teknikere er ved at undersøge sagen.

Med venlig hilsen
Bobby Farid

Tove S
CONTRIBUTOR **
af Tove S

Hej Visma,

Er der kommet en løsning på dobbeltvisningen på "Ny ferielov ferieafregningsliste" til fratrådte medarbejdere, der har ferie med løn og afregnes til feriekonto?
Jeg har her i september måned 7 bagudlønnede medarbejdere, der fratræder, hvor fejlen optræder på dem alle...

Kan I bekræfte, at det kun er en visningsfejl på denne liste? (Eller har fejlen betydning for andre ting?)

af Susanne Persson1

Hej

 

Det er kun en visningsfejl.

 

Der er desværre ikke en løsning endnu men der arbejdes på det.

TinaBogø-22
CONTRIBUTOR *
af TinaBogø-22

Hej,

Hvad er status på denne?
Jeg kan se samme fejl stadig er gældende når jeg vil afvikle oktoberlønnen.