annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Feriefritimer er væk i saldoboksen...LØST

af Susanne Persson1 (Opdateret ‎15-10-2021 16:26 af Susanne Persson1 VISMA )

Vi har desværre konstateret her til morgen at feriefritimer på lønseddels layout 2 er forsvundet. 

Der arbejdes på en løsning og vi vender tilbage når vi ved mere.

Beklager ulejligheden. 

4 Kommentarer
Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen

Hej Susanne,

Glem ikke at der også er dobbelt visning af ferie i indeværende år! Det er forhåbentlig også en fejl? 😉

Mvh Benjamin

af Anne Robertsen

@Benjamin Nielsen Oktober måned viser optjent ferie for september og for oktober - indeværende år vil vise,  hvis virksomheden har ferie i dage 4,16, og for virksomheder med ferie i timer 30,82.

Hvis du oplever en højere saldo end dette, hører vi meget gerne fra dig i supporten:-)

Benjamin Nielsen
CHAMPION *
af Benjamin Nielsen

Hej Anne, 

Min kommentar til Susanne følger op på en korrespondance vi havde ca. 5 minutter inden hun postede denne besked. Deri gjorde jeg hende opmærksom på de manglende feriefritimer, samt at ferie for indeværende periode vises både i bodyen og i saldofelterne.

I har endnu ikke officielt kommenteret på hvorfor ferie for indeværende år stadig vises i bodyen? Vil du det?

Mvh Benjamin

@Anne Robertsen @Susanne Persson1 

EL_AN
CONTRIBUTOR **
af EL_AN

@Susanne Persson1 @Anne Robertsen 

Hej Alle

Til dette kan jeg tilføje, at for vores vedkommende er tallene i bodyen - ferie til rådighed for 2021, mens det i bundtotalerne er rest ferie for 2021. Der er stadig forskel på disse kolonner i ferieregnskabet og der er oprettet en sag til CC

Mvh/Elsebeth