Mijn Communities
Help
Ronald Fokkens
CHAMPION *

Compensatie inlooprisico WGA-hiaatverzekering

door Ronald Fokkens

Graag zou ik willen weten of er al meer duidelijk is over de inrichting door Visma van de betaling van de eenmalige uitkering. En wanneer de voorwaarden voor deze uitkering bekend zijn.

 

Zie de  releaese notes V.213:

 

Knipsel.JPG

 

8 ANTWOORDEN 8

door Juliette Franzen

Ondanks dat de voorlopige releasenotes inmiddels zijn gepubliceerd, zal er worden geprobeerd om de oplossing van dit issue in de definitieve releasenotes te verwerken. 
De releasenotes zijn te vinden op de Community onder 'Kennisbank'

Marjon Janssen
CHAMPION **

door Marjon Janssen

Ik denk dat er nog een component voor de inlooppremie WGA-hiaat moet worden aangemaakt door Visma om het inloopdeel inzichtelijk te maken. Visma kunnen jullie hier een reactie op geven? 

Marco_1
CONTRIBUTOR ***

door Marco_1

Hoi Marjon, het werkgeversdeel (0.394%-0.274%) kun je in de journaalpost inzichtelijk te maken door comp 52320 debet op een kosten- of voorzieningenrekening te boeken en component 57310 OOK debet op dezelfde kosten-of voorzieningenrekening te boeken. Op deze component boek je credit tevens de grootboekrekening voor de af te dragen WGA-premie aan Loyalis.

In de loonjournaalpost wordt hierdoor 0,120% op de kosten- of voorzieningen rekening geboekt.

Marjon Janssen
CHAMPION **

door Marjon Janssen

Dankjewel Marco. Duidelijk. 

Ronald Fokkens
CHAMPION *

door Ronald Fokkens

Hoi Marco,  en is er al meer duidelijk over de inrichting door Visma van de betaling van de eenmalige uitkering? En wanneer de voorwaarden voor deze uitkering bekend zijn, kan nog geen release hierover vinden.

 

Marco_1
CONTRIBUTOR ***

door Marco_1

Hoi Ronald,

 

Dat weet ik niet. Ben ook maar een klant van Visma (en niet in dienst)

Ronald Fokkens
CHAMPION *

door Ronald Fokkens

Hoi @Marco_1 dank voor je reactie en zie het als compliment dat ik je als Visma medewerker aanmerkte 😉 

Marjon Janssen
CHAMPION **

door Marjon Janssen

In de tabel kun je werknemersdeel veranderen in 0,274%. Afdracht blijft voorlopig 0,394%. Maar op welk component komt dan de inlooppremie zichtbaar? Deze willen we via journaalpost op een tijdelijke voorziening zetten, totdat er meer duidelijkheid is. Maar weet niet hoe deze inlooppremie te journaliseren. 

Graag idd meer duidelijkheid.