Mijn Communities
Help
Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

Fisc Free

door Annemiek Hendrix

Hallo collega's,

Is er iemand van de Visma Payroll gebruikers die Fisc Free heeft ingericht?

8 ANTWOORDEN 8
Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

door Annemiek Hendrix

We kunnen niet zoveel met de inrichting in Payroll, dit omdat Fisc Free de bedragen naar de medewerkers overmaakt. Een consultant is inderdaad geen overbodige luxe.

door Juliette Franzen

De componenten (bron/doel) zoals beschreven zijn in de releasenotes 205 kunnen hiervoor gebruikt worden.

Dit is de link naar de releasenotes: Release notes Visma.net Payroll v.205 - Visma Community

 

We adviseren om de inrichting samen te doen met een Payroll Consultant.  

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

door Annemiek Hendrix

Ik ben benieuwd hoe het jullie in januari 2024 is vergaan met het verwerken van de Fisc Free bedragen, zelf componenten aangemaakt?

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

door Annemiek Hendrix

@Visma: zijn de componenten die jullie voor Flex Benefits gebruiken ook voor Fisc Free te gebruiken?

 

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

Ik constateer dat dit kan, zie releasenotes 193 payroll 

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***

Collega's,

In de maand december zijn we gestart met Fisc Free, de werking van Flex Benefits blijkt toch net wat anders te zijn. Fisc Free betaald het netto bedrag rechtstreeks aan de medewerker, terwijl in geval van de meeste componenten in Payroll ervan uitgegaan wordt dat dit via de strook gaat. Ter aanvulling: comp 2010610 (invoer) gaat wel goed. Voor de andere situaties hebben wij een eigen componenten aangemaakt voor de uitruil. 

 

Marjon Janssen
CHAMPION **

door Marjon Janssen

Wij volgen het ook graag. Gaan ook per 01-01-2024 gebruik maken van Fisc Free.

Jantien Nijland
CONTRIBUTOR **

door Jantien Nijland

Ik volg graag jouw onderwerp. Wij gaan per 01-01-2024 namelijk ook gebruik maken van Fisc Free. 
Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn.