Mijn Communities
Help
Louis Koene
CONTRIBUTOR **

Re: De stem van de klant - juli 2021

door Louis Koene

Beste,

 

Voor een onderzoek moet ik voor verschillende medewerkers de loonstroken van een heel jaar opleveren. Dit voor drie jaar.

Is er een mogelijkheid om de loonstroken per medewerker voor een heel jaar af te drukken?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Louis

 

7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Hallo allen, 

 

Het is inderdaad nog niet mogelijk om een selectie van bestanden uit e-dossier te downloaden/exporteren. Of je exporteert in één keer alles en krijgt het binnen als Zip-bestand of je moet alle bestanden die je nog nodig hebt één voor één uit het e-dossier downloaden. Dat zou dus beter kunnen. Ik heb hiervoor een wens ingediend (https://community.visma.com/t5/Ideeen/Zelf-kiezen-welke-documenten-je-uit-het-e-dossier-exporteert/i...), dus als er voldoende animo is dan komt het misschien op de ontwikkelkalender. 

lauraholm
VISMA

door lauraholm

Hoi Fokke,

 

Wat fijn dat je een wens hebt ingediend, dat is inderdaad de beste plek als we nog graag aanvullende functionaliteit zouden willen zien. 

Jacqueline Hoogeslag
CONTRIBUTOR **

Ik sluit me hier graag bij aan. Ook vanuit onze organisatie is dit een wens.

Goedgekeurde oplossing
Asha
CHAMPION ***

door Asha

Hoi Laura,

 

Volgens mij is dit niet mogelijk, zou het dan toch geen wens moeten zijn en op ideeën geplaatst moeten worden?

lauraholm
VISMA

door lauraholm

Hoi Asha,

 

Je hebt helemaal gelijk! Als er functionaliteit mist, die we graag zouden willen zien, is het wensenportaal daar de perfecte plek voor. 

Salden
CHAMPION **

door Salden

Ik sluit me graag bij het verzoek van Louis aan. Het komt geregeld voor dat de loonstroken van een heel jaar worden opgevraagd. In de voorganger van Visma (DBS) kon je met een druk op de knop alle stroken van een jaar van een of meerdere personen genereren. Graag had ik deze optie weer beschikbaar (of zou ik horen hoe ik dit met een druk op de knop doe).

lauraholm
VISMA

door lauraholm

Hi Louis,

 

Ik zie dat je al een tijdje op antwoord wacht op je vraag rondom het kunnen afdrukken van loonstroken voor een medewerker voor een heel jaar. Ik heb je berichtje verplaatst naar het forum, zodat deze meer aandacht krijgt.