Mijn Communities
Help
PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

Rubriek declaratie wijzigbaar ná indienen door medewerker

door PJ Leenes

Hallo,

Ik zou graag willen zien dat de salarisadministratie een rubriek kan aanpassen nadat de medewerker een declaratie via de App heeft ingediend. We hebben een aantal netto codes om kosten te declareren. Als voorbeeld, Overige werkkosten (01230), Ov. algemene kosten (01231) en Intermediaire kosten (01233). Het verschil heeft o.a. te maken met de Werkkosten.

 

Om de medewerker niet te belasten met het verschil in soort kosten zou het fijn zijn als de SA vóór goedkeuren de rubriek zou kunnen aanpassen.

1 ANTWOORD 1

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎25-10-2023 11:38 door Remco te Ronde VISMA )

Hoi @PJ Leenes,

 

Leuk dat je jouw vraag stelt via het forum. Via het forum delen beheerders van Youforce kennis en ervaring met elkaar. Ik zag dat sommige beheerders je al wel ''kudos 👍'' hadden gegeven, maar dat je nog geen antwoord hebt gehad. Dus misschien kan ik je een beetje op weg helpen.

 

Wellicht kan je jouw vraag iets anders formuleren. Je zou kunnen denken aan:

Bij onze organisatie splitsen we declaraties uit in Overige werkkosten (01230), Ov. algemene kosten (01231) en Intermediaire kosten (01233) . Onze medewerkers begrijpen het verschil niet. Hoe gaan andere organisaties hier mee om?  Maken jullie bijvoorbeeld meerdere categorieën aan zoals 'kantoormiddelen', 'maaltijden' die je allebei koppelt aan de invoercode van Intermediaire kosten (01233)? Of  heeft iemand een voorbeeld van een heldere omschrijving die je hebt ingericht bij de categorieën die goed begrijpbaar zijn door medewerkers. 

 

Wellicht helpt een iets andere formulering om meer feedback te krijgen. Mocht het echter een idee zijn dan kan je het aanmaken op het ideeën-forum. Ideeën worden altijd door Visma|Raet gelezen, beoordeeld en voorzien van een update. Disclaimer: het kan natuurlijk heel goed gebeuren dat je idee uiteindelijk na beoordeling vanuit Visma|Raet de status 'alternatief aanwezig' krijgt. Maar we zorgen altijd voor een reactie zodat je weet waar je aan toe bent. 

Groet,

Remco te Ronde