Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Storing in de desktop versie van de Youforce app?

door Linda_FB_WMD

Sinds vorige week hebben wij problemen met de desktop tegels van de Youforce app. Als de tegel opent, staat er alleen nog maar het kopje 'gewerkte dagen'. Bij ziekteverzuim blijft de hele pagina zelfs wit. De app zelf werkt wel gewoon. In de autorisatie is niets gewijzigd en voorheen werkte alles prima. Ik heb vorige week al een ticket aangemaakt bij het service center maar deze is nog niet opgepakt. Ik vraag me af of er meer klanten zijn die hier last van hebben, dat het misschien een algemene storing is. Speelt dit probleem bij meer organisaties?

5 ANTWOORDEN 5
marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Maarten VB 

Ik ondervind ook problemen inmiddels , ik kom wel in mijn.youforce.com (en via de link kom ik er ook https://admin.expense.youforce.com/) maar tot en moet vorige woensdag kon ik via mijn.youforce.com overal in het beheer komen, nu kan ik niet meer onder het tabblad beheer configuratie declaraties etc. vinden. 

Ik zal een call aanmaken maar ik vraag me af waar ik dit dan onder meld... er is geen tegel mijn youforce dus dan maar onder het youforce portaal. Callnummer 34923851. Ook beheer verzuim en vervanging zijn weggevallen. Toegevoegd en wel werkend zijn doorlinks naar div. HRSS onderdelen. Hoor graag wat hier nu niet goed gaat. Gr. Marja

Marja van der Kolk
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

@Maarten VB oké, dan moet het toch bij ons zitten inderdaad. Wel vreemd want het werkte vanaf oktober vlekkeloos. Het ticket nummer is #33962278. Nadat dit ticket is toegewezen is er bij vermeld dat het slechts 1 gebruiker betreft en dus lage prioriteit heeft, echter geldt het voor al onze gebruikers. De tegels werken bij niemand meer op de desktop.

 

 

Goedgekeurde oplossing
Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

@Linda_FB_WMD Ik heb het service center geinformeerd. Ik neem aan dat ze er snel naar zullen kijken. Gewoon even het eerste wat in mij opkomt om eens te proberen. Ik zie in het screenshot dat er Microsoft Edge gebruikt is denk ik? Kun je eens proberen of het ook niet werkt in een andere browser (Chrome, Firefox, oid).

Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

@Maarten VB bedankt, ik heb nog geen reactie van het service center, maar ik wacht het af. Een andere browser geeft hetzelfde scherm. Ook als ik het via een incognito venster benader, krijg ik hetzelfde scherm te zien. 

Maarten VB
VISMA

door Maarten VB

@Linda_FB_WMD Er is geen algemeen probleem dus het meest voor de hand liggende is iets specifieks voor jullie organisatie/inrichting. Kun je het ticketnummer delen met mij?