Mijn Communities
Help
Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

Ziekmelding bijzonderheden

door Karin van den Burg

In SelfService hebben we nu de flow zo ingericht dat bij een ziekmelding met een bijzonderheid (ongeval of orgaandonatie) de flow naar de salarisadministratie gaat. Is het mogelijk met ziekteverzuim YF app dit ook in te richten? Of dat er een bericht uitgestuurd wordt indien een bijzonderheid van toepassing is?

3 ANTWOORDEN 3
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@Bas Menken - Gemeente Leiden, welke verzuimmanagement hebben jullie? Ik kan in het oude verzuimmanagement de actievoorwaarden niet toevoegen bij de verzuimactie. Ik krijg alleen het bovenste gedeelte om in te vullen. 

Wij zien ook graag dat er een melding naar onze salarisadministratie gaat als het ziek tgv zwangerschap is of als een medewerker naar volledig arbeidsongeschikt gaat of van volledig naar gedeeltelijk arbeidsongeschikt i.v.m. de loondoorbetaling. Wie heeft hiervoor de tip?

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij hebben dit ook ingericht(alleen bij ongeval) via verzuimmanagement en werken met de app. Dit blijft dan gewoon werken in verzuimmanagement zoals je nu gewend bent.

@Karin van den Burg 

zou dat niet een optie zijn voor jullie? hieronder hoe wij het hebben ingericht voor bedrijfsongeval. Bij oorzaak verzuim gelijk aan, kun je ook kiezen voor orgaandonatie

BasMenkenGemeenteLeiden_0-1710774130736.png

 

LiesbethDemming
CONTRIBUTOR ***

door LiesbethDemming

Hi Karin,

Wij gebruiken de APP nog niet, maar hebben dit zelfde als actie ingericht in de Verzuimmanager. Ik hoop wel dat dit, als wij de APP gaan gebruiken, die functie ook blijft.