Mijn Communities
Help
Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

Verschillende bestandsformaten binnen 1 mergefunctie

door Piet Kunenborg

Binnen Templatebeheer kun je meerdere bestandsformaten op actief zetten. Als standaardformaat is voor de mergefunctie gekozen voor PDF/A, dus in dat formaat worden de documenten in Self Service gegeneerd. Nu wil ik ook binnen dezelfde mergefunctie Worddocumenten genereren. DOCX staat 'actief', maar ik heb nog niet ontdekt hoe ik een specifieke template kan koppelen aan dat formaat. Alles blijft er nog als pdf uitrollen. Hoe kan ik de ene template er als Word document uit laten rollen en de andere als pdf?  

image001 (1).png

 

9 ANTWOORDEN 9
HansMorsman
CONTRIBUTOR ***

door HansMorsman

Het zou heel fijn zijn als meerdere bestandsformaten ondersteund worden in een workflow.
Dan kan je bijv. digitaal ondertekenen optioneel maken.
Als er dan gekozen wordt voor digitaal ondertekenen dan wordt het 1e document in PDF formaat verwerkt.
Als er niet gekozen wordt voor digitaal ondertekenen dan wordt het 2e document in DOCX formaat verwerkt.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Ook hier eigenlijk de wens om in één workflow de mogelijkheid te hebben om zowel een pdf-a als een doc(x) document te kunnen genereren. Op die manier kan meestal meteen een pdf-a gemaakt worden van de arbeidsovereenkomst (met digitale handtekening), die ook door gaat naar het dossier. En als voor maatwerk gekozen wordt (dmv aparte knop) dat er een docx aangemaakt wordt die handmatig wordt opgepakt om aan te passen, die dan ook handmatig wordt getekend en aan het dossier wordt toegevoegd. 

Nu moet bij keuze maatwerk de hele arbeidsovereenkomst elders worden gemaakt en gevuld en met een voorzet in docx scheelt dat extra werk/tijd.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Piet Kunenborg en @Lieke Sterk Huis 

als je op het het groene driehoekje/vinkje achter DOC of DOCX klikt zet je dit dus actief en krijg je een WORD document dat daarna het personeelsdossier in gaat en dat eenmaal in het personeelsdossier niet meer bewerkt kan worden. Hopelijk heb je hier iets aan. gr. Marja

Marja van der Kolk
Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

door Piet Kunenborg

Dank je @marjavanderkolk. Ik heb DOCX al geactiveerd, toch blijft het standaardformaat (PDF/A) leidend.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Piet Kunenborg dat is vreemd want bij mij is DOC leidend.

Marja van der Kolk
Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

door Piet Kunenborg

@marjavanderkolk Begrijp ik je goed als ik zeg dat je het volgende werkend hebt: binnen een en dezelfde mergefunctie de ene template als PDF genereren en een andere template als Word-document.  

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Anonymous nee het is of het 1 of het ander, maar meestal in WORD omdat het dan nog bewerkt kan worden door de PA. De medewerker kan het echter niet meer bewerken als het doorgezet is naar het personeelsdossier. 😉 Gr. Marja

Marja van der Kolk
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Ik worstel ook met hetzelfde als @Piet Kunenborg 

Daarnaast zou ik het ook fijn vinden als het bestandsformaat XLXS (Excel) toegevoegd kan worden aan mogelijkheden. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Mijn ervaring is dat er binnen 1 workflow ook slechts 1 bestandsformaat gebruikt kan worden.