Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION **

Flex Benefits wilt niet starten

door Björn Sman

Goedemorgen allemaal,

 

Heeft iemand anders ook dit probleem bij het starten van flex benefits? Wij krijgen flex benefits niet meer gestart sinds gister.

BjrnSman_0-1714546813227.png

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
6 ANTWOORDEN 6
WHol-VGGM
CONTRIBUTOR *

door WHol-VGGM

Als aanvulling op al het bovenstaande hebben wij (zie incident #46129213) de medewerker een OnYouforce account aan laten maken. Ook daarbij lopen we tegen zelfde melding aan. Wij hebben twee medewerkers waarbij dit voorkomt (voor zover bekend nu) beide hebben twee dienstverbanden.

door André Visschers

Beste @Björn Sman 
Kun je een request aanmaken in 4Me met de details?  Hoe starten jullie Flex Benefits?  Gebruiken jullie single-sign-on voor MijnYouforce? Komt het voor bij beheerders en medewerkers? Gebruiken jullie directe links in MijnYouforce?

Faith Rouw
CONTRIBUTOR **

door Faith Rouw

Wij hebben hetzelfde probleem. Ook een melding bij jullie aangemaakt onder nummer #46129213.

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

@André Visschers  schreef:

Beste @Björn Sman 
Kun je een request aanmaken in 4Me met de details?  Hoe starten jullie Flex Benefits?  Gebruiken jullie single-sign-on voor MijnYouforce? Komt het voor bij beheerders en medewerkers? Gebruiken jullie directe links in MijnYouforce?


Hallo @André Visschers ,

 

Melding: 46159363

 

Het lijkt alleen voor te komen bij gebruikers met meerdere dvb bij ons. Wij maken gebruik van sso login, geen directe links voor flex benefits, komt voor bij gebruikers en of beheerders.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hallo @André Visschers ,

 

Dat had ik al geprobeerd helaas. Ook een incognito scherm maakt geen verschil.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep

door André Visschers

Goedemorgen @Björn Sman 
Kun je proberen om alle cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen uit je browser?