Mijn Communities
Help
ksijne
CONTRIBUTOR ***

Flex benefits zeer traag

door ksijne

Flex benefits is na de update zeer traag. Verschillende klachten van gebruikers

Op dit moment is er zelfs na het laden helemaal geen beeld meer. Dit terwijl we vlak voor een afsluiting van de maand zitten!

ksijne_0-1701698813728.png

 

9 ANTWOORDEN 9
Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

door Harold Reijnders

Beste @André Visschers .

Flex Benefits was gisteren inderdaad erg traag. Echter loop ik tegen het volgende probleem aan.

Als ik op overzichten klik en vervolgens de keuze maak voor "Overzicht alle keuzes inclusief bronnen" en een periode opgeef en vervolgens kies voor product "Reiskosten woon-werk MAXIMAAAL" en ik klik op TONEN dat komt geen overzicht tevoorschijn.

Heeft dit ook met de traagheid te maken, of speelt hier wat anders. Ik heb inmiddels een call aangemaakt.

gr. Harold Reijnders 

Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

Ter aanvulling. Het speelt alleen bij het overzicht "Reiskosten woon-werk MAXIMAAL".

Gr. Harold

Beste @Harold Reijnders 
Ik heb jouw vraag beantwoord in call 40807616 in 4Me.

Het doel "Reiskosten woon-werk Maximaal" is oorspronkelijk het doel "Uitruilen reiskosten aanvragen"  (product-id PRDR_RKA). Dit doel bevat geen bronnen op het keuzevenster. Er komen daardoor geen regels op het "Overzicht alle keuzes inclusief bronnen".
Als alternatief kan Harold het "Overzicht keuzes per doel en periode" gebruiken.

LouisaFokkert
CONTRIBUTOR **

door LouisaFokkert

Vandaag, ook gisteren ervaren we hetzelfde probleem.

door André Visschers

Hallo @ksijne 
We zullen hier naar kijken. Soms helpt het om het venster te verversen.

ksijne
CONTRIBUTOR ***

door ksijne

Ik heb al verschillende malen uitgelogd en weer ingelogd (werk met 2 accounts) maar ook dit hielp niet.

Hopelijk vinden jullie waar het aan ligt

door André Visschers

Beste @ksijne 

Gaat het vandaag beter?  Zoniet kun je dan even je klantnummer doorgeven, dan kunnen onze programmeurs gericht zoeken.

Goedgekeurde oplossing
ksijne
CONTRIBUTOR ***

door ksijne

Het is inmiddels wel acceptabel de snelheid. En de maand is afgesloten dus medewerkers zitten niet meer in flex benefits