om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Krijgen de melding contract eindigt op.00-01-1900.
Heeft dit te maken met Mijn Youforce 1 december? Gister was het nog niet.
Hier hetzelfde probleem
Aan alle melders,
Er zit een fout in Flex Benefits, in de controle op de einddatum van het dienstverband. Hierdoor toont Flex Benefits een foutmelding op de keuzevensters. We werken met de hoogste prioriteit aan een oplossing.
We hebben een melding geplaatst onder "Verstoringen".
Deze fout heeft geen relatie met de overgang naar Mijn Youforce. Het wordt veroorzaakt door de datum 1 december.
wij krijgen de melding ook!
Ik kom er helemaal niet in en zie alleen een blanco pagina, mijn collega heeft een blauwe pagina en deze blijft hangen bij laden (wij zijn beiden beheerders. Medewerker bij ons kan er wel in maar aanvragen blijven bij stap 2 hangen. Krijgt geen melding van contract beëindiging. Het lijkt wel alsof er een willekeur in de problemen zit. Niet alleen bij Flex maar ook bij de andere modules.
Hallo @Anja Brouwer1
Jouw melding heeft wel te maken met de overgang naar Mijn Youforce. Vanaf vandaag moeten alle gebruikers inloggen in Mijn Youforce.
Voor beheerders van Flex Benefits:
Login met je professional account (IC- of R-nummer waarvoor een certificaat is gemaakt) in https://mijn.youforce.com
Open het tabblad "Beheer"
Open het menu "Configuratie Flex Benefits".
Bij ons verschijnt ook een foutmelding. Wij hebben al een call ingediend hiervoor.
Bij ons zelfde melding. Ticket aangemaakt.
Wij krijgen deze foutmelding ook!
Wij krijgen deze melding ook
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.