Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Loonverdeling staat niet goed

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik weet niet of het een probleem is, of dat het de testomgeving is die niet goed functioneert. Ik ben bezig met de contractwijziging formulier en het verwerken in B4 gaat goed, tot aan de loonverdeling.

De loonverdeling moet zijn:

Roel_Harmsen_1-1692885566530.png

 

Maar het staat zo:

Roel_Harmsen_0-1692885541444.png

 

Is dit omdat ik in de testomgeving zit, of vergeet is nog wat in het proces?

6 ANTWOORDEN 6
L Weegenaar
CONTRIBUTOR ***

door L Weegenaar

Zonder het inzetscherm te zien is dit niet te beoordelen.  Voor de zekerheid ook even vinkje uit en vinkje aan of procedure genereren LVD draaien. 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag beiden,

 

Allereerst bedankt voor het antwoord. De gegevens komen vanuit een formulier hRSS (kopie van de productie waar het wel werkt).

De loonverdeling heeft een vinkje bij koppelen, dus het zou automatisch moeten gebeuren. Ook heb ik in B4 de actie handmatig een keer gestart om de koppelingen goed te zetten. De datum ingang had ik op 1-8 gezet, dus dat moet ook goed zijn.

 

Gekke is dat het in de productie dus wel werkt.

Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

Hmm, vreemd. Vraag: is de inrichting (tabellen e.d.) van de productie- en testomgeving wel volledig gelijk aan elkaar?

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik heb gevraagd om een kopie van productie naar de testomgeving.

Dan ben ik daarmee up-to-date en kijken of het dit verhelpt.

 

Bedankt zover.

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

is de begindatum van de inzet al bereikt? Anders worden de gegevens uit het indienstscherm meegenomen en niet uit de inzet.

 

Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

@Roel_Harmsen dat is lastig te beoordelen met deze informatie. Hoe ziet het inzetscherm eruit (oa ingangsdata)? En gebruik je het inzetformulier in HRSS of vul de inzet handmatig in Beaufort. Of gebruik je bijvoorbeeld de functie synchroniseren inzet?