Mijn Communities
Help
KarinGerse
CHAMPION *

niet kunnen inloggen in YF, domain selector melding??

door KarinGerse

ik kan 1e x inloggen en autoriseren en bij de 2e x springt ie naar domain selector, moet ik mijn gebruikersnaam opgeven en gebeurt er niks?? iemand ervaring mee?

29 ANTWOORDEN 29
Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

een collega van mij heeft sinds afgelopen donderdag dezelfde problemen met het opstarten van HRCE.  Het is dus blijkbaar nog niet opgelost. !!!!

 

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

ik wordt steeds technischer. Ik weet niet wat ik gedaan heb maar het werkt weer ðŸ˜‚

Marjola Pos
CONTRIBUTOR **

door Marjola Pos

Goedemiddag,

 

Klopt het dat wij nog steeds niet kunnen inloggen?

 

 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

ik krijg nu niet eens de kans om  in te loggen...systeem springt gelijk op een scherm waar ik alleen maar een account kan verwijderen???

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

ik kan voorlopig ''gewoon'' zonder problemen inloggen. Misschien de geschiedenis van je browser verwijderen, misschien helpt dat??

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

nee helaas....

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

bij mij is het inmiddels gelukt om in te loggen

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

nav van jouw berichtje ook geprobeerd en zowaar het lukt mij ook 🙂 

 

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

dat klopt. Kreeg net melding via helpdesk dat er geen verstoring zou zijn ( zie onderstaande melding) 

maar als ik deze stappen volg kan ik nog steeds niet inloggen 😞

Er blijkt geen verstoring te zijn. Het werkt zoals verwacht na de aanpassing die aangekondigd is in het volgende bericht Single Sign On voor professionals

 

We vragen jullie eerst om de volgende stappen uit te proberen:
1) Sluit alles van je browser (zoals Chrome/Edge) af
2) Start je laptop/desktop opnieuw op
3) Start je browser (zoals Chrome/Edge) op en ga naar https://mijn.youforce.com/
4) Log in met je @onyouforce.com account
5) Probeer een zogenaamde Professional-module (zoals HR Core Beaufort of Gemal) te openen.

 

Krijg je toch een foutmelding? Dan vragen we je om deze aanvraag aan te vullen met informatie. Zorg ervoor dat je duidelijk opneemt welke gebruiker je hebt gebruikt, welke module je probeerde op te starten en welke @onyouforce.com account je gebruikte.
En voor de volledigheid meld ook of je via https://mijn.youforce.com/ inlogde of rechtstreeks via https://admin.youforce.com/

 

gaat lekker op deze manier tis maar goed dat het niet vlak voor sluiting is!!

 

Marjola Pos
CONTRIBUTOR **

door Marjola Pos

Gelukt, bedankt voor de uitleg.

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

door Arie van Weelden

ik heb hetzelfde probleem

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

ik krijg nu onderstaand antwoord van de helpdesk ????? ik heb de naam van de servicemedewerker maar even weggelaten.

Bedankt voor je aanvraag. Ik heb op dit moment voldoende informatie om je aanvraag in behandeling te nemen.

 

De aanvraag wordt volgens Service Level Agreement (SLA) naar impact en datum van registratie behandeld.

 

Op basis van de huidige informatie stel ik de impact vast op medium omdat er niet ingelogd kan worden

 

In de Service Level Agreement is de impact medium omschreven als:
De storing heeft een aanzienlijke invloed op de werkzaamheden binnen de organisatie van Opdrachtgever.

 

Dit betekent dat de oplostermijn voor de aanvraag tussen de 30 en maximaal 90 kalenderdagen is.
Ik doe mijn best om jouw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

 

Met vriendelijke groet, 

Saskia Pot
VISMA

door Saskia Pot

Goedemorgen Nico,

 

We hebben je aanvraag gezien.

 

Er zijn meerdere klanten met dit probleem, de prioriteit is daardoor inmiddels ook verhoogd. Er wordt al druk aan gewerkt.

 

We laten het weten als het probleem is opgelost.

 

Vriendelijke groet,

Saskia Pot

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

door Arie van Weelden

Hebben jullie al enig idee wanneer dit probleem is opgelost. Ik kan nog steeds niet inloggen in HR Core.  Moet ik hier nu een ticket voor gaan indienen bij het servicecenter of werken jullie nog aan een oplossing? 

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

@Arie van Weelden 

ik zou in ieder geval een ticket indienen en dit ook melden aan je account manager. Tis te gek voor woorden dat er nog geen eenduidige oplossing wordt aangeboden. Ik heb gisteren een ticket ingediend. Daar ook enige discussie over gehad maar ''opeens'' kon ik weer inloggen. Dit gemeld in mijn ticket en eigenlijk zonder enige terugkoppeling werd mijn ticket afgesloten omdat het probleem opgelost is. 

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse

ik heb ingelogd via de admin link die hierin verderop wordt vermeld en verder veelvuldig op knopjes en bolletjes en e-tjes gedrukt en toen uiteindelijk lukte het.....ben benieuwd hoe het vrijdag is als ik weer voor het eerst moet inloggen na vandaag🤞

Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR **

Goedemiddag, 

Ik heb mijn computer als sinds 14:00 uur 4x opgestart en ik kan nog steeds niet in HRcore, via Edge. 

Bij het klikken op de HRcore tegel, moet ik mijn email adres of gebruikersnaam invullen. Ik klik op volgende maar dan gebeurt nog steeds niks!

En dus, nog steeds niet in HRcore kunnen werken!

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

door Arie van Weelden

Ik lees dat anderen al weer kunnen inloggen na de melding: ik kan 1e x inloggen en autoriseren en bij de 2e x springt ie naar domain selector, moet ik mijn gebruikersnaam opgeven en gebeurt er niks??

 

Maar bij mij gebeurd er nog steeds niets als ik na de 1x inloggen daarna in internet-explorer modus HRCore wil opstarten. Hij springt nog steeds naar Domain Selector en na het opgeven van mijn gebruikersnaam gebeurd er niets.

 

Is het probleem bij Visma al opgelost?

Nico vander Bent
CHAMPION ***

door Nico vander Bent

@Arie van Weelden  heb je computer/laptop al een keer herstart??

Arie van Weelden
CONTRIBUTOR **

door Arie van Weelden

ja dat had ik al geprobeerd, maar geen resultaat.