Mijn Communities
Help
Petra Snoek
CONTRIBUTOR **

cumulatief resultatenoverzicht in csv/excel

door Petra Snoek

Weten jullie of het mogelijk is een cumulatief resultatenoverzicht in csv/excel af te roepen over het jaar 2022?
Zo ja, hoe?

9 ANTWOORDEN 9
RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Hoi Petra, dank voor je snelle reactie. Is het ook mogelijk om de omschrijving daarvan aan te passen of in ieder geval bij 0605 '**bleep**.' toe te voegen?

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Voor bleeb bedoel ik tussen haakjes **bleep**.

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Voor de jaarrekening / jaarstukken zo het wenselijk zijn om een cumulatief resultaten overzicht in csv te kunnen krijgen.

Petra Snoek
CONTRIBUTOR **

door Petra Snoek

Volgens mij in 0605 niet cumulatief. Dit is het antwoord dat ik van de helpdesk kreeg begin dit jaar. 

 

@Petra Snoek het resultatenoverzicht is wel beschikbaar in CSV formaat, het cumulatief resultatenoverzicht is helaas niet in CSV formaat af te roepen.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@RenéA Deze kan je met de laatste productie over het jaar afroepen in een speciale productie dan heb je alles. Degene die de laatste productie draait kan dit ook aangegeven zodat deze gelijk al klaar staat. Wij doen dit al jaren.

Monique van Berkel
CHAMPION *

door Monique van Berkel

Ja, dat kan! In een speciale productie, bij overzichten/bestanden, Afroep variabel en dan is het lijstnummer 0605

MoniquevanBerkel_1-1676630577133.png

 

 

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Hoi Monique,

Heb je goed bericht ontvangen dat dit kan?

Petra Snoek
CONTRIBUTOR **

Hoi Monique, dit is toch het gewone resultatenoverzicht en niet het cumulatieve?

Monique van Berkel
CHAMPION *

@Petra Snoek Zelf gebruik ik deze code niet, maar zag het toevallig staan. Er staat niet bij of het gewoon of cumulatief is. Misschien is dit een optie (zie printscreen)? Anders zou ik het even aan de helpdesk vragen. 

Succes!

 

MoniquevanBerkel_0-1676967192805.png