Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Autorisatie komt niet door

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik heb voor iemand Toegang HR Core Beaufort Online toegevoegd in autorisatiebeheer.

Echter deze is dan niet beschikbaar in Youforce. Nu heb ik dit ook gedaan voor een test account van mij. Ook hier komt deze niet door. Beide accounts zijn MGR. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Is er een storing met het doorzetten of doe ik iets verkeerd?

 

Roel_Harmsen_0-1710937251943.png

 

5 ANTWOORDEN 5
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Dat hen ik inderdaad niet gedaan, heel stom. Maaarrr, dan zou de button toch wel zichtbaar moeten zijn? Iig dat was mijn redenatie...

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Of log je in via SSO en niet via het @onyouforceaccount via de url mijn.youforce.com?

door Sabine Koelewijn

Hoi @Roel_Harmsen

De SC2 aanvraag is inderdaad een goede om te controleren, maar is deze manier gekenmerkt als professional in Youforce? HR Core Beaufort is namelijk alleen beschikbaar als je een professional bent. Ben je dat niet, dan kan je wel de rechten toekennen, maar zie je Beaufort niet in Youforce. 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Dag,

 

Dit heb ik niet gedaan. Het vreemde vind ik wel dat ik bij meerdere mensen een tegel B4 heb terwijl zij geen professional zijn.

Ik heb nog wel even een certificaat aangemaakt, moet natuurlijk ook nog. Hopelijk gaat dit de oplossing zijn.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Roel_Harmsen , ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je via support een SC2 aanvraag (SC2 New account HR Core online) gedaan voor betreffende persoon?