Mijn Communities
Help
ErwinW
CONTRIBUTOR ***

Is er storing in de HR Core rapportages?

door ErwinW

Wij krijgen meldingen binnen van medewerkers dat er een foutmelding verschijnt bij het starten van de HR core Rapportages. Zijn er meer die dit hebben?

6 ANTWOORDEN 6

door Edwin Scheidt SC

We hebben vastgesteld dat er wijzigingen plaats hebben gevonden in de autorisatie. Er wordt onderzocht wat hier de oorzaak van is en hoe we dit moeten corrigeren.

Op de community van Youfroce Reporting hebben we inmiddels een verstoringsbericht geplaatst:

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Reporting/Autorisatie-rapportageobjecten-Manage...

door Rianne van der Linden

@Gea Bussink-Veerbeek  Wij hebben dit issue bij 's Heeren Loo ook en ook niet bij alle gebruikers. Ik heb zojuist een melding gedaan bij de Servicedesk.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

PSA-gebruikers kunnen wel via de tegel 'Managementinformatie' bij de rapportages (oude stijl, reportbuilder), maar gewone gebruikers die op die tegel klikken krijgen de foutmelding. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@ErwinW @Raymond_de_Rozario 

Niet alle collega's krijgen die melding, maar bij ons speelt het probleem ook. Is het al gemeld bij de Servicedesk?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Ik heb er al een melding van aangemaakt @Gea Bussink-Veerbeek 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Wanneer ik via Youforce Reporting een klassiek rapport (report builder) start, dan krijg ik deze foutmelding. Wanneer de klassieke rapportages start via de MI-tegel, dan heb ik geen probleem.

Raymond_de_Rozario_0-1686827117796.png

Power BI rapportages gaan wel goed. 

 

Bedoel je dit?

 

 

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden