Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION *

Nieuwe medewerker opgevoerd: geen autorisatie "3 Alle actieve medewerkers"

door Maurice van de Pol

Afgelopen vrijdagochtend heb ik een nieuwe medewerker opgevoerd in Beaufort Online. Vrijdagmiddag was ze nog niet geland in MijnYouforce (gecheckt via Autorisatiebeheer). Vanochtend was ze daar wel zichtbaar maar alleen met de autorisatie "4 Alle gebruikers" en niet "3 Alle actieve medewerkers". Ze kan dus feitelijk nog niks. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er alsnog vanuit Beaufort de juiste autorisatie verzonden wordt? 

 

Heeft iemand hier ook last van? Normaliter worden beide autorisaties automatisch en sneller verzonden.

 

3 ANTWOORDEN 3

door Sabine Koelewijn

Hoi @Maurice van de Pol

Afgelopen vrijdag zijn er veel accounts tegelijkertijd gecreëerd waardoor het helaas langer duurde voor dat de medewerkers door kwamen dan dat je van ons gewend bent. Met betrekking tot het niet doorkomen bij de autorisatie van de actieve medewerkers, kan het zijn dat je die hebt ingericht voor een bepaalde organisatorische eenheid? En zo ja, zou je dan willen controleren of de medewerker dan ook onder deze OE valt?

 

Zo nee, zou je dan een ticket aan willen maken bij de Service Desk en hier zo uitgebreide mogelijk willen beschrijven wat het probleem precies is en wat je al gedaan hebt. We ontvangen dan ook graag printscreens en een gebruiker zodat we het beter kunnen onderzoeken. 

Maurice van de Pol
CHAMPION *

Hoi @Sabine Koelewijn,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de actieve medewerkers niet ingericht voor een bepaalde organisatorische eenheid. Het is toch ook een autorisatie die Visma Raet heeft ingericht: "Autorisaties voor alle medewerkers met een actief dienstverband". Ik zou niet eens weten hoe ik daarvan kan afwijken.

 

Ik zal een ticket aanmaken.

Goedgekeurde oplossing
Sabine Koelewijn
VISMA

Dankjewel! Dan pakken we het vanuit het ticket verder op.