Mijn Communities
Help
Marco_79
CONTRIBUTOR *

Nieuwe workflow Self Services | configuratie links Mijn Youforce

door Marco_79

Goedemorgen,

 

Ik heb een nieuw proces gebouwd in Self Services en deze geautoriseerd. Nu wil ik daarna direct dit proces inrichten bij configuratie links Mijn Youforce. Echter ik vind dit proces (nog) niet in de tabel met processen. Ook na een uur nog niet.

Overigens zijn er ook processen verwijderd uit Self Services terwijl deze nog wel zichtbaar zijn in de tabel.

Heeft iemand ervaring hoe lang dit duurt voordat een nieuw proces zichtbaar wordt in de tabel?

Groet,

Marco

5 ANTWOORDEN 5
Monique Drenth
CONTRIBUTOR *

door Monique Drenth

Ik hoop toch wel dat dit in de toekomst wordt aangepast. Dit is toch wel een achteruitgang dat je nu weer eerst op een nachtverwerking moet wachten voordat het proces zichtbaar wordt.

 

apentury1
CONTRIBUTOR ***

door apentury1

Ik heb gisteren ook een workflow / proces vrijgegeven, en deze kon ik ook toevoegen als proces in mijn youforce, maar is nog niet zichtbaar voor de medewerker, is dit bekend?

Goedgekeurde oplossing
Bas van de Veen_Amersfoort
CONTRIBUTOR **

door Bas van de Veen_Amersfoort

Nieuwe workflows worden in de nachtverwerking  van Self Service naar Mijn Youforce gezet. Staat ook bij Self Service in de releasenotes in het algemene deel een stuk over geschreven.

apentury1
CONTRIBUTOR ***

Hoi Bas,

 

Ik heb gisteren dus een proces geactiveerd, toegevoegd via congif links aan Persoonlijk, maar deze is vandaag dus niet te zien.

Waar moet ik nog op letten?

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Hier hetzelfde probleem. Workflow is niet beschikbaar