Mijn Communities
Help
IngeZie
CONTRIBUTOR ***

Opstarten mijn Youforce erg traag

door IngeZie

Krijg van meerdere collega's de reactie dat het opstarten van Mijn Youforce erg traag is en dat het inlogscherm iedere keer anders is. Zijn er meerdere gebruikers die hier last van hebben en kan dit probleem opgelost worden.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
IngeZie
CONTRIBUTOR ***

door IngeZie

Hallo @Lotte v Dijk ,

 

Ze zien lang een wit scherm dat blijft draaien als ze Youforce openen. Bovenin het scherm blijf Domain Selector draaien, vervolgens na een tijdje krijgen wij onderstaand scherm. Naar mijn mening was dit eerst een scherm waar je de gebruikersnaam in kon vullen en het zag er wat netter uit.

IngeZie_0-1703671326184.png

 

 

Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @IngeZie

 

Dit heeft helaas niets te maken met de performance van Mijn Youforce maar waarschijnlijk met de instellingen vanuit jullie organisatie. Ik verwacht dat het service center jullie verder zou kunnen helpen om de juiste aanpassingen te maken. 

Zou jij daarvoor een ticket willen aanmaken? Het is dan belangrijk dat je ook even een HAR bestand aanlevert. Hierbij een linkje van ee website met een duidelijke uitleg hoe je dat doet: https://help.webex.com/nl-nl/article/WBX9000028670/Een-HAR-bestand-in-uw-browser-genereren

 

Als het Service Center deze ontvangt, kunnen zij jullie verder helpen. 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @IngeZie

Kan jij mij iets meer informatie geven wat je bedoeld met dat MIjn Youforce erg traag is. Zien zij lang een wit scherm? Of is het traag op het moment dat zij een proces openen vanuit Mijn Youforce?

 

Tevens wat betreft de verschillende inlogpagina's, dat zou vanuit onze kant niet mogelijk kunnen zijn zowel het oude portaal als Mijn Youforce hebben dezelfde inlogpagina's. Wellicht dat ze voor 1 december vergelijken met nu? Dan klopt het inderdaad dat de inlogpagina vernieuwd is qua look en feel. 


Ik hoor graag van je! 

 

Groeten Lotte