Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION *

Problemen met configuratie HR voor anderen.

door Gerdine

Ik heb aantal weken geleden Mijn Youforce ingericht, omdat wij fatsoenlijk de tijd willen hebben om eea te testen voor de huidige Youforce Portaal eruit gaat. 

 

Helaas loop ik er tegenaan dat de inrichting HR voor anderen niet goed verloopt. Ik zie in de configuratie dat alles goed is ingericht, de autorisatie is ook correct. Wat ik zie, is dat bepaalde workflows dan wel toegankelijk zijn via Youforce Portaal, maar niet via Mijn Youforce, terwijl deze wel als zodanig is geconfigureerd. 


Ik heb hiervoor drie weken geleden ticket ingediend, echter lijkt dit geen prio, terwijl we wel tegen deadline van 1 december aanlopen. Zijn er meer die er tegen deze problemen aanliepen, waarbij de configuratie nu wel goed verloopt? Hoe is dit bij jullie rechtgetrokken?

2 ANTWOORDEN 2
Goedgekeurde oplossing
Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Het is inmiddels opgelost. De betreffende workflow hadden meerdere startactiviteiten, deze flows moeten dan meerdere malen toegevoegd worden onder HR voor anderen. 

door Katinka te Booy

Goedemiddag @Gerdine 

 

Ik heb zojuist je aanvraag beantwoord. Helaas was ik daar nog niet eerder aan toegekomen.

 

Groetjes,
Katinka