Mijn Communities
Help
Jeltje Bakker-Postma
CONTRIBUTOR ***

Processen Flex Benefits niet zichtbaar

door Jeltje Bakker-Postma

Wij hadden de producten in Flex Benefits voor het kopen en verkopen van verlofuren even op inactief gezet. En het proces was dus ook niet meer zichtbaar bij het toevoegen aan een categorie.
Nu zijn deze producten in Flex Benefits voor de ene organisatie afgelopen dinsdag en voor de ander gisteren weer geactiveerd en ik had gedacht dat er een nacht over heen zou gaan voordat ze zichtbaar worden om als proces toe te voegen aan een categorie in Mijn Youforce. Maar helaas is dit niet het geval. Ik heb een ticket ingediend bij support Visma Raet.

3 ANTWOORDEN 3

door André Visschers

De vraag wordt verder behandeld in 4Me request 42437922.

Jeltje Bakker-Postma
CONTRIBUTOR ***

door Jeltje Bakker-Postma

Beste @André Visschers 
Het flexpakket is even geblokkeerd geweest in verband met het draaien van de jaarovergang Flex Benefits. Toen zijn deze twee producten ook op inactief gezet. Na het draaien en verwerken van de jaarovergang is de blokkade voor het flexpakket er weer afgehaald en konden we gewoon gebruik maken van de andere producten binnen Flex Benefits. Na de salarisproductie januari 2024 zijn de twee producten kopen en verkopen van uren weer actief gemaakt.
Als hierbij ook de oplossing zit in change 5534536, wanneer wordt dit dan uitgevoerd?

door André Visschers

Beste @Jeltje Bakker-Postma 
Was jullie flexpakket geblokkeerd op het moment dat je de producten geactiveerd hebt?   We hebben gezien dat er geen updates naar Mijn Youforce worden gestuurd als een flexpakket op geblokkeerd staat. We gaan dit verbeteren in change 5534536.