Mijn Communities
Help
Frans Bekkers
CHAMPION *

Rechten voor de Salarisadministratie

door Frans Bekkers

De salarisadministratie moet in de volgende modules kunnen:

 

- Payroll Gemal Direct

- Zenden en Ontvangen

- Loonaangifte Gemal

-Pensioen aangifte

 

Ik vindt deze alleen maar terug onder Beheer. Waarom staan ze niet onder HR-voor anderen?

13 ANTWOORDEN 13
Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

Waar kan ik de Pensioenaangifte APG vinden? Zowel de rol beheerder als salarisadministrateur heeft hier rechten voor:

AngelaHeins1_1-1698937122245.png

 

AngelaHeins1_0-1698937037687.png

 

Volgens overzicht processen, autorisatie en zoekwoorden dient deze te zitten onder beheer, Maar daar zie ik bij beheerder als salaris administrateur niet van APG

AngelaHeins1_2-1698937359002.png

 

 

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

Grappig, sinds vandaag staat APG wel in beheer.

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

Ik hoop dat de wens van Gea snel gerealiseerd wordt maar ondertussen kunnen wij niet vooruit.

Wij willen de komende weken o.a. de salarisadministratie al laten werken met Mijn Youforce maar zolang ze niet bij de modules Zenden en Ontvangen, Betaalmanager, Pensioenaangifte, Loonaangifte en Payroll Gemal Direct kunnen heeft het geen zin om over te gaan.

Hoe gaan andere organisaties hier mee om?

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Salarisadminstratie collega's kunnen op de huidige manier alle modules bereiken.
Het enige verschil is dat deze processen niet onder HR voor anderen staan maar onder beheer. Het tabblad beheer wordt zichtbaar voor gebruikers zodra jij ervoor zorgt dat ze toegang hebben in autorisatiebeheer tot bijvoorbeeld zenden en ontvangen.  Het is dus niet zo dat salarisadministratie niet kan werken met Mijn Youforce of dat de processen niet beschikbaar zullen zijn. 

 

 

Angelique
CONTRIBUTOR ***

door Angelique

Hoi Lotte,

Onze SA kan momenteel zenden en ontvangen, maar in het nieuwe mijn.youforce hebben ze geen tabblad Beheer. En kunnen ze dus nu nog nergens bij. Hoe op te lossen? 

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

Hoi Lotte,

Hieronder een knip wat de salarisadministratie ziet onder beheer;

FransBekkers_0-1695276610583.png

En hieronder een knip van de autorisatie van de salarisadministratie;

FransBekkers_1-1695276723089.png

Zola je kunt zien hebben ze toegang tot o.a. Zenden en Ontvangen echter zien ze dit niet staan in Mijn Youforce onder beheer.

 

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

@Frans Bekkers is bij jullie het autorisatiebeheer al leidend? Zo niet, staat in Toegangsbeheer 'Zenden en Ontvangen' aangevinkt? 

Frans Bekkers
CHAMPION *

@Gea Bussink-Veerbeek Het probleem is opgelost, ik was op het verkeerde been gezet door de salarisadministratie:-)

ArianneB
CHAMPION *

door ArianneB

Ik vind het niet handig dat je als salarisadministrateur moet switchen tussen HR voor anderen en Beheer om alles te kunnen zien/gebruiken wat je nodig hebt voor controles etc of zet de inrichting voor Beheer open zodat we het zelf naar eigen wens kunnen inrichten.

Daarnaast wil ik graag weten of het mogelijk is om de lange lijst in de inbox rechts te kunnen filteren, zodat we alleen de goed te keuren declaraties/mutaties zien en niet ook alles wat nog door de werknemer ingediend moet worden.

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

@ArianneB heb jij een wens aangemaakt voor het kunnen filteren in de inbox?

Ik ben het hier helemaal mee eens, ik snap overigens niet waarom opgeslagen mutaties getoond moeten worden in de inbox HR voor anderen.

ArianneB
CHAMPION *

door ArianneB

Heb ik net gedaan 👌

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

@ArianneB voor het openzetten van Beheer zodat we het zelf naar eigen wens kunnen inrichten, heb ik een wens aangemaakt in dit forum. Mogelijkheid zelf categorieën te beheren voor Behe... - Visma Community. Hoe meer likes, ....

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Frans Bekkers , ik vraag me juist af waarom Salarisdossier Gemal en HR Core Online niet onder Beheer staan...😉 

 

Ik heb vanmorgen flink uitgewijd in mijn wens Mogelijkheid zelf categorieën te beheren voor Behe... - Visma Community. Jouw wens gaat in vervulling als aan mijn wens tegemoet wordt gekomen en het mogelijk wordt gemaakt om de professionele modules onder HR voor anderen te kunnen plaatsen.