Mijn Communities
Help
Henk1
CONTRIBUTOR ***

Signalen in inbox niet te verwijderen

door Henk1

Wij zijn sinds de overgang naar Mijn Youforce erachter gekomen dat er signalen in de inbox van managers staan vanuit een oude test.

 

Van deze test is inmiddels alles verwijderd uit BO4. Helaas kunnen de managers de signalen niet verwijderen omdat het actieve signaleringen zijn van het type 'Tonen op centrale takenlijst Youforce'.

 

Is het nu zo dat, ondanks dat wij het signaal reeds hebben verwijderd, de signalen wel verdwijnen uit de inbox zodra de opschoondatum is bereikt? Met opschoondatum bedoel ik de datum die wordt bepaald nav onderstaande optie "Verwijderen 30 dagen na signalering". 

 

signaal.PNG

 

Of blijven deze onterechte signalen in de inbox staan tot de inbox is uitgebreid met nieuwe functionaliteiten? Is er dan een manier waarop ze tóch verwijderd kunnen worden zodat de medewerkers niet elke dag een of meerdere nutteloze signalen in de inbox hebben staan?

 

In het kennisartikel staat over dit scenario niets vermeld.

 

@Lotte v Dijk Wil jij hier je licht over laten schijnen?

2 ANTWOORDEN 2
agedijkstra
CONTRIBUTOR ***

door agedijkstra

@Lotte v Dijk wat is de verwachting hierbij? Onze managers zien in hun inbox nu een hele waslijst aan notificaties waar ze niks meer mee hoeven te doen omdat deze al afgehandeld zijn. Ze kunnen ze echter niet verwijderen. Is er een instructie ergens te vinden om dit eenmalig handmatig op te schonen?

Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo @Henk1

 

Ik zou je graag willen verwijzen naar dit artikel: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Portaal/Hoe-werkt-de-inbox-nu-straks-en-in-de-toekoms.... Hierin leg ik uit hoe de huidige situatie in elkaar zit. Op het moment dat Beaufort over is naar de 'nieuwe Mijn Youforce inbox' zal inderdaad hetgeen wat jij verwacht ook zo werken. 

 

Echter in de huidige situatie wordt de 'mijn taken' gebruikt zoals je gewend was in het portaal. Daar werd ook niet op basis van wat je invoerde een notificatie verwijderd maar kon je dit wel handmatig doen. Op dit moment werken we er hard aan om te zorgen dat je deze signaleren ook kan verwijderen vanuit Mijn Youforce. Houd onze nieuwspagina in de gaten. Zodra dit gerealiseerd is, zal ik een nieuwsartikel plaatsen. 

Groeten Lotte