Mijn Communities
Help
Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

Wachtwoord resetten

door Kim van Zundert1

Goedemorgen,

 

Hoe kunnen wij een nieuw wachtwoord versturen naar de medewerker vanuit Youforce Account Beheer?

 

9 ANTWOORDEN 9
Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

door Kim van Zundert1

Bedankt voor de reacties.

Nog een aanvullende vraag. Ik krijg nu de melding dat de inlog van veel medewerkers verloop. Vroeger kon je dit aanpassen in portaalbeheer, maar via mijn youforce kan dat niet meer. Waar kunnen wij de datum aanpassen?

Hoi @Kim van Zundert1  

 

Via Mijn Youforce kan je naar de weergave/tab Beheer gaan. Daar kan je zoeken op de functionaliteit die je gewend was om te gebruiken (waarschijnlijk 'Groepsgewijs toegang verlengen')

Groet,

Remco te Ronde
Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

Beste Remco, Bedankt voor de reactie. Als ik de onderdelen bij ons selecteer komen er geen medewerkers naar voren. 

Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

Goedemorgen @Kim van Zundert1,

 

De optie 'Groepsgewijs toegang verlengen' geeft alle gebruikers die de aankomende 6 weken gaan verlopen. Je kunt ook via Mijn Youforce / Beheer naar de optie 'Individueel gebruikersbeheer'. Daar kan je per gebruiker de 'toegang verloopdatum' aanpassen. 

Groet,

Remco te Ronde
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Wachtwoord resetten (ook voor jezelf) anders dan voorheen. Zie ook idee [idee] Wachtwoord wijzigen voor professionals - Visma Community Wanneer meer mensen hierop stemmen, dan wordt er verder onderzoek gedaan. Misschien dat je daar op kunt aanhaken?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Kim van Zundert1 

 

Nee dat kan niet

 

@RichardR 

 

Het email adres vind je terug in Youforce Account Beheer, zoek de medewerker op en ga naar Account detail, daar staat on email het email adres. de medewerker dient bij gebruikersnaam altijd de account name in te geven, deze vind je hier ook.

RichardR
CHAMPION **

door RichardR

En waar kan je als applicatiebeheerder het emailadres voor accountherstel terugvinden als de gebruiker dit niet meer weet?

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Kim van Zundert1 

 

De medewerker kan dit zelf door te klikken op Problemen met inloggen?

AngelaHeins1_0-1702292774536.png

AngelaHeins1_1-1702292800291.png

Klik op verstuur en dan krijg je een mail met een code welke je dient in te vullen.

Daarna kan de medewerker zijn wachtwoord aanpassen.

 

 

Kim van Zundert1
CONTRIBUTOR **

Bedankt voor je reactie. Kunnen wij dit niet doen als applicatiebeheer?