Mijn Communities
Help
ksijne
CONTRIBUTOR ***

categorieen en processen in eigen volgorde tonen

door ksijne

De categorieën die je aanmaakt worden in alfabetische volgorde getoond.

Is er ook een mogelijkheid om zelf de volgorde te bepalen?

Nu is de volgorde niet altijd logisch.

Dit geldt idem voor de processen.

2 ANTWOORDEN 2

door Remco te Ronde

Hoi @ksijne,

 

Inderdaad zoals @Anonymous aangeeft hebben we Mijn Youforce samen ontwikkeld met een grote groep Youforce gebruikers. Inmiddels is dit idee aangemaakt op het ideeën portaal 'Volgorde van Categorieën en processen aanpassen in 'mijn youforce''. Als je op dat idee stemt zullen we je via dat idee op de hoogte houden van onze analyse. 

 

Maar inderdaad Mark heeft het al een beetje 'verklapt' 😃. Afgelopen week hebben we met onze pilot klanten al gesproken over dit idee en we zien inderdaad de toegevoegde waarde om serieus te overwegen om deze functionaliteit te gaan ontwikkelen. Met name omdat 'vroeger' veel organisaties in Self Service een getal (b.v. 01/02/03) voor de naam van de workflow zetten om de alfabetische volgorde in Self Service te kunnen beïnvloeden. Dat werkt ook in Mijn Youforce, maar dat ziet er niet zo mooi uit.

 

Mocht je meer mooie ideeën hebben voor het verbeteren van Mijn Youforce schroom niet om op de bestaande ideeën te stemmen of een eigen idee aan te maken.

Groet,

Remco te Ronde
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

@ksijne . Hiervoor is eerder een verzoek ingediend, zie Volgorde van Categorieën en processen aanpassen in... - Visma Community.

Afgelopen dinsdag werd tijdens de pilot-bijeenkomst van Mijn Youforce aangegeven dat dit inmiddels in ontwikkeling is bij Visma Raet.