Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

401 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials. You do not have permission to view

door Raymond_de_Rozario

Binnen het MCL krijgen wij onderstaande foutmelding bij het starten van klassieke rapportages onderstaande foutmelding. Dit is bij alle gebruikers

Raymond_de_Rozario_0-1703143464640.png

 

Wij gebruiken onderstaande browser

Raymond_de_Rozario_1-1703143504050.png

 

Ik heb al een melding in 4Me aangemaakt: 41375689. Zijn er meer met hetzelfde probleem?

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

6 ANTWOORDEN 6
Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Fijn dat het werkt, kun je toch lekker gaan genieten van de kerstdagen. 🙂

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Net ook met BPO-FB geproken. Hier werkt het nu eindelijk.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Is dit probleem vandaag spontaan ontstaan en had je er gisteren nog geen last van Raymond?
Ik vraag het je omdat wij niet heel lang geleden ook een keer zoiets hadden van de ene week op de andere want ik wist niet precies wanneer omdat we de klassieke rapportages niet dagelijkst gebruikten. Toen ging het wel om de klassieke rapportages en ik heb er een melding van gemaakt. Zal eens kijken wat ik toen moest aanpassen in de autorisatie.  Wat wij toen niet op konden starten van de ene week op de andere week was 'beheer > Autorisatie Managementinformatie'. Later bleek dat er bij autorisatie beheer wat extra vinkjes aangezet moesten worden. Je kunt het even testen wellicht of dit nog werkt bij jullie.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ik had er zelf gisteren nog geen last van, maar nu start ik niet veel klassieke rapporten meer. Enkele collega's nog wel. Ik kwam er vanochtend pas achter omdat ik mijn SSO rapport moest draaien. Ik blijf het bijzonder vinden dat een functionaliteit van het ene op het andere moment plotseling niet meer werkt. Later werkt het dan weer wel, zonder dat er een aanpassing is gedaan... Heel bijzonder.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi Rob,

 

 Helaas, maar hier werkt het nog steeds niet. De foutmelding lijkt mij trouwens niet browsers afhankelijk, maar echt de rechten op de mappenstructuur binnen de MI omgeving. Ik heb het er maar bij gezet, aangezien men dit altijd wil weten.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Is het probleem inmiddels opgelost bij jullie Raymond?

Ik heb het net uitgeprobeerd bij gemeente Meierijstad. Bij ons werkt het namelijk wel gewoon en dat met de Chrome browser in dit geval.