Mijn Communities
Help
Sermin
CONTRIBUTOR ***

Aantal medewerkers komt niet overeen met arbeidsrelatie

door Sermin

Dashboard toont in totaal 1260 medewerkers.

Totaal medewerkers onder soort arbeidsrelatie is 1342.

Is een verschil van 82 medewerkers!!

Je zou verwachten dat het totaal van 1260 terugkomt/onderverdeeld is in kolom soort arbeidsrelatie.

Is het mogelijk hier een filter op te zetten, zodat het systeem actuele informatie toont?

Ik heb niets aan een totaal waarbij de historie wordt meegenomen. Of de mogelijkheid bieden dat je zelf kunt kiezen wel of geen historie mee te laten tellen.

Dank alvast.

 

Sermin_1-1693822914256.png

 

3 ANTWOORDEN 3
Sermin
CONTRIBUTOR ***

door Sermin

@Chris van den Berg als ik je goed begrijp dan hebben we de optie tussen totaal huidige maand en totaal jaar of jaren. Klopt dit?

Een overzicht met huidige maand (rechtsboven) en geselecteerd jaar zorgt voor verwarring.

Het zou juist heel fijn zijn als je zelf een bepaalde periode kunt opnemen waarbij de gegevens worden getoond. Is dit mogelijk?

door Chris van den Berg

@Sermin Het aantal rechtsboven in is het aantal van de huidige maand. Alles daaronder heeft betrekking op de selectie van de slicers en gaat dus over het taal van het geselecteerde jaar. Oftewel, je vergelijkt dan twee verschillende perioden met elkaar. Dat verklaart het verschil

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

hoi @Chris van den Berg, onze managers lezen dit vaak verkeerd. Is het mogelijk om de slicers rechtsbovenin te laten communiceren met de opgegeven selectie/data linksboven?