Mijn Communities
Help
RutgerH
CONTRIBUTOR ***

Bezetting in Youforce Reporting

door RutgerH

Binnen de huidige Managementinformatie tool is er een apart model voor de Bezetting (stand) op basis waarvan FTE en HC kon worden gerapporteerd. Komt dit model ook beschikbaar binnen Youforce Reporting? En zo ja, is er al bekend wanneer dit beschikbaar komt? 

 

 

 

2 ANTWOORDEN 2

door Chris van den Berg

Hoi Rutger,

 

Goede vraag. Dit komt ook beschikbaar in Youforce Reporting. Verwachting is dat we dit eind van dit jaar terug gaan zien in deze oplossing. FTE en Headcount is een klein onderdeel van datgene wat we in YF Reporting willen toevoegen. Bedoeling is dat deze oplossing ook de plek voor Dashboarding en Analytics wordt.

 

Tot die tijd denk ik dat je ook een heel eind komt al met het huidige model als het gaat om headcount en FTE. Ik kan je hier wellicht mee helpen in een online sessie. Heb je hier interesse in?

 

Groeten,

Chris

 

RutgerH
CONTRIBUTOR ***

door RutgerH

Hoi Chris, 

 

Bedankt voor je reactie. Goed te horen dat de twee functionaliteiten worden samengevoegd. Dit heeft een hoop meerwaarde. 

Voor wat betreft de HC en FTE kom ik al een eind met de peildatum functionaliteit. Maar als er nu al een mogelijkheid is om te laten zien (in lijst en grafiek) welke medewerkers er in een periode indienst is geweest en dit dan heb ik zeker interesse in een online sessie voor een toelichting. 

Groet,

Rutger Huitsing