Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Geen koppeling bij kostenplaats tussen Organisatorische eenheid en Roltoewijzing en groeperen vraag

door Raymond_de_Rozario

Het lijkt er op dat er geen koppeling (meer) is tussen kostenplaats onder Organisatorische Eenheid en kostenplaats onder Roltoewijzing?

 

Wanneer ik via 1 een OE onderdeel selecteer dan zie ik bij 2 welke kostenplaatsen hieronder vallen. Bij 3 krijg ik dan meteen een overzicht van welke functies onder deze kostenplaatsen vallen. Momenteel zijn deze nog niet gegroepeerd, maar dat komt uiteindelijk goed. Als iemand hier dé gouden tip voor heeft, dan hoor ik het graag.

 

Zoals te zien wordt de kostenplaats selectie bij organisatorische eenheid niet meegenomen naar roltoewijzing, terwijl beide kostenplaats bevatten.

 

Volgens Roltoewijzing - Visma Community zouden ze gewoon te koppelen moeten zijn.

 

@Chris van den Berg kan jij dit controleren en zo nodig de koppeling leggen?

Raymond_de_Rozario_0-1662635507185.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

3 ANTWOORDEN 3
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Chris van den Berg Ik heb melding Aanvraag #29449342 | Visma | Raet - Directory Account (itrp.com) aangemaakt. Heb jij tijd om hierbij te ondersteunen?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ter verduidelijking

 

Raymond_de_Rozario_1-1663053518446.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

De groepering op functie heb ik nu voor elkaar. Wanneer ik binnen organisatorische eenheid een kostenplaats selecteer, dan toont het rapport in sommige gevallen een lege roltoewijzing. Wanneer ik een aparte visual maak en i.p.v. kostenplaats "korte naam org. eenheid" toevoeg, dan wordt wel de juiste data getoond zoals je binnen Beaufort gewent bent bij "170000".

 

@Chris van den Berg: Kan er een koppeling worden gemaakt tussen onderstaande tabellen? Of kan je dit op een andere manier oplossen?

 

 

 

Raymond_de_Rozario_0-1663052581488.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden