Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Linkjes van eerdere webinars beschikbaar stellen

door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg 

Is het mogelijk in deze community de linkjes naar eerdere webinars bij elkaar te zetten, bijv onder Leerpaden?

Wanneer ik zoek kom ik wel verschillende Q&A behorende bij webinars tegen, maar helaas niet de linkjes naar de betreffende webinars.

4 ANTWOORDEN 4
Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Bedankt Theo, ik was er zelf al achter gekomen dat ik gewoon op het camera icoon moest klikken. Dacht eerst dat ik op een 'blauwe url link' moest klikken die er niet was voor de latere webinars. Probleem dus opgelost.

Rob99
CHAMPION **

door Rob99 (Bijgewerkt ‎08-06-2023 12:41 door Rob99 )

Excuses Chris: Heb het inmiddels gevonden. Mijn focus lag te strak op een blauwe Url terwijl ik gewoon op het 'png-plaatje' hoorde te klikken. Probleem dus opgelost.

@Chris van den Berg 

Hoi Chris,

wat is de status van het webinar opname overzicht waar je op 26-4 over hebt geschreven?

Want ik krijg bijv. de opname van webinar 5 nog niet zo 1,2,3 gevonden. Ik heb nog niet de moeite genomen om naar 3 en 4 te zoeken. Als ik 'opname' en/of  'webinar' zoek dan vind ik niet alles op dit moment.

 

TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

Beste @Rob99, weet niet of je de link al had gezien, maar bij deze de link naar het overzicht van webinars: 

https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Reporting/Overzicht-Webinars-Youforce-Reporting/ba-p/...

door Chris van den Berg

Ja dat is zeker mogelijk. Ik ben toevallig al bezig met een overzicht. Als ik dit af heb dan geef ik je een seintje hier!