Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Roltoewijzing te combineren met verzuimgegevens?

door karl Wegner

Ik heb een rapport gemaakt met actuele verzuimgegevens. Nu wil ik ook de naam van de manager toevoegen aan het rapport. Dus de manager die deze rol heeft in de OE-structuur.

Krijg dit niet voor elkaar en wellicht zijn deze datatabellen niet met elkaar te combineren?

Klopt dat?

8 ANTWOORDEN 8
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Gisteren consultant van Visma Raet langs gehad en het combineren van de rol manager (en naam) met verzuimgegevens kan blijkbaar wel. Moet het nog even goed checken, maar dit lek te werken door een aantal kolommen in je rapport te aggregeren.

door Chris van den Berg

Dit hebben we gister in de webinar laten zien. Je kunt roltoewijzing en verzuim wel gebruiken als je een kolom toevoegd en daarop aggregeert uit verzuimgeval of tijdvak. Dus bijvoorbeeld dagen verzuimgeval. Dan lukt het wel om roltoewijzing toe te voegen

Germen_Hagels
CONTRIBUTOR ***

Hallo Chris,

kan ik dat webinar terugkijken, en zo ja waar vind ik het?

 

mvg Germen Hagels

Ja je kunt de opname nu terugvinden op Overzicht Webinars Youforce Reporting 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

We vinden dit wel een issue. Nu kan ik bij verzuimrapportages geen rol manager toevoegen. Dit is een achteruitgang mbt Report Builder en Impromptu. Dit moet gewoon beschikbaar komen, dus ga hier een idee voor indienen.

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Niemand op de Servicedesk aanwezig? Ben al meer dan een half uur als eerste in de wacht!!!

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

K zie nu in de kennisbank een uitleg van de datasets en inderdaad rol etc niet te combineren. Nu beschikken we straks over Reporting Pro. Is er dan wel een mogelijkheid om dit aan elkaar te knopen? Dit is zeer wenselijk. We willen de naam van de rol manager gekoppeld zien bij de zieke medewerker. Raar dat dit niet kan.

 

karlie_0-1700829814901.png

 

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hi Karlie,

 

Ik laat even een reactie achter omdat ik hier ook naar opzoek ben. Ik kan wel dmv een slicer de resultaten filteren op manager maar ik wil ze het liefst in de regel zelf in de tabellen zien.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep