Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Youforce Reporting

door Linda_FB_WMD

Goedemiddag, even een vraagje. Is Youforce reporting de opvolger van Report Builder? Biedt deze dezelfde mogelijkheden voor HR professionals?

6 ANTWOORDEN 6
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Hoi Chris,

 

Bedankt voor je reactie. Specifiek denk ik aan het maken van een rapportage uit het onderdeel 'personeelsmanagement' van Beaufort. Hier registreren wij persoonlijke kwalificaties, bijvoorbeeld VCA certificaten. Met de Report Builder kunnen wij geen rapportage uit dit gedeelte van Beaufort draaien, waardoor het erg lastig is om bij te houden wanneer een VCA verloopt. Ik hoop dat Youforce Reporting wel op dit onderdeel kan rapporteren.

 

Groeten,

Linda

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Hoi Linda,

 

Bedankt voor het aangeven van je wens. Op dit moment zit dit nog niet in Youforce Reporting verwerkt, maar dat sluit niet uit dat we dit niet nog toevoegen. Zou je dit als 'Idee' willen aanmaken? Dan kunnen we ook kijken of dit leeft bij andere klanten en zo kijken hoe dit bij andere organisaties leeft.

 

Groeten,

Chris

Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Ga ik doen Chris. Is er wellicht een andere plek/manier om dit te registreren en hier wel op te kunnen sturen? Nu gebruiken wij handmatige Excel lijstjes en daar ben ik geen voorstander van.

door Chris van den Berg

Maken jullie gebruik van de datafeed? Wellicht kan dat helpen in de administratie?

Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Die gebruiken wij niet. Ik zal kijken of datafeed ons mogelijkheden biedt. Dank voor de tip.

door Chris van den Berg

Goedemiddag Linda!

 

Ja, Youforce Reporting is de opvolger van Report Builder. Voorlopig gaat Report Builder nog niet verdwijnen en worden de rapportages die gemaakt zijn met report builder ook beschikbaar in Youforce Reporting. 

Youforce Reporting zal dezelfde mogelijkheden bieden en nog meer dan dat. Aan welke mogelijkheden denk je specifiek? Dan kan ik daar specifiek wat meer informatie over geven. 

Voor nu zijn we de community alvast aan het inrichten en klaarzetten. Houd deze pagina in de gaten voor verdere informatie en updates!

 

Groeten,

Chris