Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

GF_DistanceBetweenForeignAddress geen aantal kms

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik kreeg de opdracht om een bepaalde rubriek te verwijderen, maar dit bleek later toch de verkeerde. Niks aan de hand, had gelukkig een backup van de inrichting en alles terug gezet. Maar nu ineens werkt het volgende script niet meer. er komt geen berekening/aantal km's te zien.

 

var a = GF_DistanceBetweenForeignAddress(v_P01020#,v_P01016#,v_P01014#,v_P01022#,v_P01024#,v_PCNAAR#,v_HSNAAR#,v_STNAAR#,v_WPNAAR#,v_LDNAAR#,''); var x = Math.round(a*100)/100; return(x);  
185	P00372	Reisafstand woon-werk	getal		Nee	Ja		readonly	hidden	PRE: var a = GF_DistanceBetweenForeignAddress(v_P01020#,v_P01016#,v_P01014#,v_P01022#,v_P01024#,v_PCNAAR#,v_HSNAAR#,v_STNAAR#,v_WPNAAR#,v_LDNAAR#,''); var x = Math.round(a*100)/100; return(x);  POST: var a = GF_DistanceBetweenForeignAddress(v_P01020#,v_P01016#,v_P01014#,v_P01022#,v_P01024#,v_PCNAAR#,v_HSNAAR#,v_STNAAR#,v_WPNAAR#,v_LDNAAR#,''); var x = Math.round(a*100)/100; return(x); 	O		stam

 

De gegevens qua adressen zijn ingevuld en niet anders dan voorheen. Iemand enig idee wat er fout kan zijn? 

2 ANTWOORDEN 2
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Na een behoorlijk tijdje proberen en zoeken bleek dit de oplossing 🙂

 

var a = GF_DistanceBetweenForeignAddress(v_PCVAN#, v_HUISNRVAN#, v_STRAATVAN#, v_STADVAN#, v_LANDVAN#, v_PCTOT#, v_HUISNRTOT#, v_STRAATTOT#, v_STADTOT#, v_LANDTOT#, v_INDRETOUR#);

return (a);

Let op: return (a) moet op de tweede regel.

U krijgt in deze rubriek de afstand terug in kilometers met maximaal drie decimalen.
Walter Hol
CONTRIBUTOR ***

door Walter Hol

Toevallig liep ik hier ook tegenaan. Gek dat iets wat altijd werkte nu opeens niet meer werkt. Ik ga er een melding aan wagen, want wil toch graag zelf sturing op de afronding.