Mijn Communities
Help
brussaard-c
CHAMPION *

Informatie uit eigen rubrieken komt niet aan in Self Service in Medewerkerskaart

door brussaard-c (Bijgewerkt ‎02-05-2024 10:05 door brussaard-c )

Goede morgen, 

 

Een tijdje geleden heb ik rubrieken aangemaakt.
Via een workflow heb ik informatie ingevuld. De informatie is vervolgens geëxporteerd en te zien als gevulde rubrieken in  het Core systeem.

Als ik echter in mijn medewerkerskaart kijk in Self Service dan wordt de informatie niet getoond. 
Het betreft een medewerkerskaart van het type algemeen, waarbij de volledige rubriek informatie zou moeten worden getoond. 

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? 

 

Alvast bedankt!

2 ANTWOORDEN 2
Goedgekeurde oplossing
Bas Menken - Gemeente Leiden
CHAMPION ***

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Heb je je eigen rubrieken opgenomen in een rubriekenset? Je doet dit via beaufort -> tactische HR modueles -> samenst. rubriekenset TM/HSS(175530).

Bij ons heet de rubriekenset dan HSSK en daarin moeten wij onze eigen rubrieken toevoegen om ze ook weer te kunnen exporteren naar self service.

 

Zodra je de rubrieken hier hebt toegevoegd moet je voor de personen waar al data op deze rubrieken staat een afroep werknemer HSS doen

brussaard-c
CHAMPION *

@Bas Menken - Gemeente Leiden , 

Goede middag, 

 

Wat fijn dat u zo snel reageert!
Vanuit mijn werklocatie maak ik een diepe buiging! Even helemaal niet aan gedacht. Zojuist uitgevoerd en het werkt. Heel erg bedankt. Dit vergeet ik niet meer!

Groet en een hele prettige dag gewenst!

 

Christian