Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Overzichten selfservice (te doen, gedaan archief) of lijst onder tegel zijn leeg

door Raymond_de_Rozario

Medewerkers klikken een overzicht binnen selfservice aan (te doen, gedaan archief), of openen een tegel. Zij zien dat de overzichten leeg zijn of bij een tegel niet een kostenplaats kunnen selecteren. Het gaat om professionals die met een @onyouforce.com account inloggen. Wanneer ze via het "poppetje" uitloggen, alle browservensters sluiten en opnieuw inloggen, gaat het wel goed.

 

Ik heb al een melding aangemaakt via 4Me, maar ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ervaren. Er staan geen filters actief.

 

Raymond_de_Rozario_0-1705317447451.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

19 ANTWOORDEN 19

door Christiaan Sluis

Hoi Raymond,

 

Ik heb zojuist dit bericht geplaatst onder Self Service Nieuws met de uitleg. Ik hoop dat dit helpt.

 

Vriendelijke groet,

Christiaan

brussaard-c
CHAMPION *

door brussaard-c

Vanmorgen Visma Support gebeld. Dit issue schijnt prio hoog nu te hebben.

eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

door eric nieuwstraten HU

Binnen onze organisatie hebben we hier ook erg last van. Vaak meerdere keren in een ochtend. Ik hoop dat dit een hoge prio heeft binnen Visma-Raet

Marin ZHGA
CONTRIBUTOR ***

door Marin ZHGA

En vandaag voor de 6e keer.. Dit is echt niet werkbaar, maar vooral niet te verkopen binnen de organisatie.

@Christiaan Sluis, het begint nu echt frustrerend te worden.

door Christiaan Sluis

Hoi @Marin ZHGA ,

 

We zagen inderdaad dat er om 11:14 een deadlock was. Dit was automatisch opgelost voordat we de verstoring konden melden. Wij hebben extra logging toegevoegd en verwachten uit dit voorkomen meer informatie te halen, wat kan helpen richting een oplossing.

Ik begrijp dat dit heel vervelend is en dat het richting eindgebruikers moeilijk uit te leggen is dat ze in zo'n geval moeten uitloggen en opnieuw inloggen. Dat is niet hoe de applicatie moet werken, daarom werken we er ook hard aan om dit op te lossen.

door Christiaan Sluis

Hoi Raymond,

 

Helaas zien wij inderdaad dat er deadlocks ontstaan op de database waardoor sommige gebruikerssessies niet goed geladen worden. De deadlocks worden automatisch opgelost door de database, maar dit kan soms enkele minuten duren. De gebruikers die in die tijd hun sessie starten ervaren daardoor de problemen die je beschrijft. Deze sessies worden opgeschoond en goed gestart bij een volledige uitlog zoals beschreven.

Dit is een nieuw probleem dat we niet eerder hebben gezien en nauwlettend in de gaten houden.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hoi @Christiaan Sluis,

 

Ik heb het ook al in ons openstaande ticket vermeld, maar het probleem speelt nog steeds, helaas


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hoi @Christiaan Sluis ,

 

Ik zie dat de melding als bij BPO FB staat. Het meldingsnummer is: https://customers-raet.4me.com/self-service/requests/42011669

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Klaas Veerman
CONTRIBUTOR *

door Klaas Veerman

Raymond, bij ons komt dit ook voor, mooi dat je een melding gedaan hebt.

HG Klaas

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Goedemorgen @Klaas Veerman ,

 

Ik denk dat het nog effectiever wordt als iedereen voor haar/zijn eigen organisatie een melding maakt via 4Me.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Raymond_de_Rozario Wij hebben hier ook last van. Inderdaad dien je helemaal uit te loggen en opnieuw in te loggen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@Angela Heins1 Hopelijk is het snel opgelost. Maken jullie ook een 4me melding?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Monique1
CONTRIBUTOR ***

door Monique1

Bij ons had ook een medewerker er last van. Inderdaad opgelost door uit te loggen en opnieuw in te loggen. Hopelijk wordt dit snel opgelost!

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Monique1 Ik denk dat wanneer iedereen een melding maakt via 4Me, dat het des te sneller werkt.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎15-01-2024 12:52 door Raymond_de_Rozario )

@cvanstijn en @L Weegenaar Vervelend dat jullie dit ook ervaren, maar aan de ander kant "goed" om te lezen dat het niet gaat om een lokaal probleem. Ik heb in mijn melding verwezen naar dit bericht, zodat duidelijk is dat meer instanties hier last van hebben.

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

L Weegenaar
CONTRIBUTOR ***

door L Weegenaar

Klopt dat dit voorkomt. Je moet zuiver uitloggen (via mijn yf - poppetje rechtsboven) en opnieuw inloggen om het ongedaan te krijgen.

Browsers gewoon afsluiten heeft geen effect.

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@L Weegenaar maakt jullie organisatie ook een melding via 4me?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Raymond_de_Rozario Wij hebben precies hetzelfde. Ook een call voor aangemaakt. Alleen een leidinggevende krijgt dit dus ook te zien en die denkt dan dat de bak leeg is om goed te keuren. 

 

En het werkt niet fijn dat je je dient uit te loggen, je bent al je sessies kwijt. Het is nu reeds de 5e keer binnen korte tijd dat wij dit hebben.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@cvanstijn Hopelijk helpt jullie melding mee in het sneller oplossen.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden