Mijn Communities
Help
John ZMW
CONTRIBUTOR **

Plaatsen van documenten vanuit indienstproces HRSS onverwachte foutmelding

door John ZMW (Bijgewerkt ‎11-10-2023 14:11 door John ZMW )

Wij hebben nu vanaf maandag last van een foutmelding bij het plaatsen van de bijlages uit het indienstproces vanuit HRSS dat dit niet meer mogelijk zou zijn omdat de medewerker er niet (meer) voor geautoriseerd is, maar de stap wordt dan wel afgerond naar de volgende in het proces.

Wat niet juist is, want er is niets aan de autorisatie gewijzigd en als we het proces in de retour doen is het wel weer mogelijk. (Gelukkig dat wij in dit proces het bijlages plaatsen in de, op een na laatste stap in het proces hebben zitten)

Screenshot van de foutmelding.

JohnZMW_0-1697026245627.png

 

10 ANTWOORDEN 10
John ZMW
CONTRIBUTOR **

door John ZMW

Ik zie dat er gisteren een release is geweest van selfservice, waarin staat dat dit issue wordt opgelost, ga dat nog even checken.

Release 01-11-2023 - Visma Community

John ZMW
CONTRIBUTOR **

door John ZMW

Jammer genoeg is het niet opgelost, wij krijgen nog steeds deze foutmelding

door Katinka te Booy

Goedemorgen John,

 

Zou je dit in een aanvraag kunnen melden. Als het mogelijk is graag inclusief een HAR bestand.

 

Groetjes,

Katinka

door Katinka te Booy

Klopt inderdaad. Excuus dat ik het niet hier eerder vermeld heb.

 

Groetjes,

Katinka

IBlaauw
CONTRIBUTOR *

door IBlaauw

@Katinka te Booy Is er al zicht op wanneer dit opgelost is? 

door Katinka te Booy

Goedemorgen @IBlaauw 

 

Nee helaas nog niet. Zoals je ook in het verstoringsbericht kunt lezen zijn we nog bezig met het consistent reproduceren van het issue. Dit is helaas nog niet gelukt. Pas wanneer we de juiste omstandigheden hebben gevonden wanneer de foutmelding naar boven komt kunnen we gaan werken aan een oplossing. Het issue heeft wel de hoogste prioriteit op dit moment.

 

Groetjes,
Katinka

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Hoi John,

 

Wij hebben hier ook last van. Ik heb reeds een ticket lopen.

 

Groet, Jarik

door Katinka te Booy

Goedemiddag,

 

Bedankt voor jullie meldingen. We krijgen hier meerdere berichten over. We hebben nog geen oorzaak gevonden. Ik zou jullie op de hoogte houden.

 

Groetjes,

Katinka

CorinaD
CONTRIBUTOR **

door CorinaD

Bij ons krijgen alle medewerkers van de SA deze foutmelding vanaf afgelopen maandag als ze iets willen fiatteren. Wij hebben zelf geen aanpassingen gedaan in de autorisatie. Ik heb inmiddels een ticket aangemaakt, want die is niet werkbaar voor de SA

John ZMW
CONTRIBUTOR **

door John ZMW

Oke, ga ook een ticket aamaken, nu ik weet dat wij niet de enige zijn, dank je voor de reactie