Mina produkter
Hjälp
Erik Ödlund
CONTRIBUTOR *

Stödjer Visma Control SIE 5 filer?

av Erik Ödlund

Hej,

 

Stödjer Visma Control import av så kallad SIE 5 fil?

Vi ha fått frågan från leverantör som skickar boköringsfiler till oss. Vi har idag version 13 av Visma Control. Jag finner inget i release notes på de senaste versionerna av Visma Control. Noterar att i SieExport-modulen går det ej att välja SIE 5.

 

Ser att frågan ställdes här 2018 och då var det nått som Visma Control ej kunde hantera. Hur är det nu?

 

Vänliga hälsningar,

Erik

 

3 SVAR 3
Marie Perell
VISMA

av Marie Perell

Hej Erik,

 

Tack för din fråga.  

 

SIE5 ligger som en Feature Request, d v s som ett önskemål. Om du kontaktar supporten på visma.control@visma.com om att du också önskar SIE5, så är det fler som påverkar att önskemålet prioriteras upp. 

 

Ha en fin tisdag kväll!

Med vänlig hälsning, 
Marie Perell

EvaWik
CONTRIBUTOR *

av EvaWik

Det här tycker jag är en väldigt intressant fråga och något som Visma bör fundera över faktiskt. Vi skulle önska också att kunna ta ut SIE5 filer, men det verkar inte finnas i Edge heller. 😞 Tro när det ska utvecklas eftersom det har funnits ett tag nu. @Visma 

Marie Perell
VISMA

av Marie Perell

Hej Eva, 

 

Frågan ligger som en Feature Request, d v s som ett önskemål. Om du kontaktar supporten på visma.control@visma.com om att du också önskar SIE5, så är det fler som påverkar att önskemålet prioriteras upp. 

 

Ha en fin tisdag kväll!

Med vänlig hälsning, 
Marie Perell

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här