for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Systemet beregner værdien forkert.
Det ser ud til at der beregnes efter en striks FIFO model, hvor værdien af en feriedag forholder sig til den lønperiode den er optjent i.
Er der noget i min opsætning der er forkert?
Mvh Dan
Løst! Gå til løsning.
Hvis I nu oplever udfordringer med fratrædelser af funktionærer, vil vi gerne have at I opretter en henvendelse til os
Hej LGHansen 😉
Visma har oplyst at der i weekenden køres et rettelsesjob som skulle løse problemet.
mvh
Hanne V Christensen
Hej Dan.
Du har ret. Systemet kigger på hvornår du har optjent en feriedag og anvender værdien fra den måned.
Ifølge Customer Service er der en "lille" fejl på lønart 4420 på lønsedlen som man forventer rettet i marts.
Systemet udbetaler ifølge Visma det korrekte beløb for feriepenge ved fratrædelse af en funktionær.
Mvh Trine
Hej Dan og Trine
Nej, Visma afregner IKKE korrekt feriepenge ved fratrædelse af funktionær. Der er en fejl i systemet som rettes ved weekendkørsel iflg. information fra Thu Nguyen i går. På baggrund heraf fratræder jeg først funktionæren når jeg ser at Visma regner korrekt afregning af feriepenge.
Jeg må indrømme at det ikke giver mig ro i maven over at skulle efterregne feriedata igen og igen, fordi Visma ikke regner korrekt. Det er et stort problem.
Jeg venter spændt til mandag 1/3 for at se effekten af weekendens rettelser.
God dag.
mvh
Hanne V Christensen
Hej Dan.
Jeg oplever det samme.
En funktionær der fratræder hvor den feriepengeberretigede løn ikke stemmer i min optik.
Må vist ringe ind i køen igen, men vi kan nok ikke forvente afklaring i dag... Jeg skriver her hvis jeg får svar.
Mvh Trine
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.