om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ons bedrijf verhuurt materiaal, dit gaat per stuks eenheid en aantal dagen.
Op het aantal dagen hebben wij een staffel korting zitten. 1 dag = bedrag * 1, 2 dagen = bedrag * 1,3 ect. ect.
Deze staffel zou bijvoorbeeld in het instellingen menu zijn voor gedefineerd of heel simpel als extra kolom op de offerte en factuur waarbij het totaal bedrag vermenigvuldigd wordt met de staffel die je zelf ingeeft.
Is het mogelijk dat dergelijke functionaliteit kan worden toegevoegd. Het zou ons heel erg helpen, nu berekenen we de staffel door in het aantal, maar u begrijpt wel dat dit heel omslachtig is.
Hoi R Budel,
Kun je een voorbeeld factuur toevoegen aan jouw melding? Dan kan ik kijken of ik je kan helpen.
Volgens mij gebruik je nu al de juiste / beste route. Dit lijkt mij voor Visma geen gemakklijke aanpassing.
Een extra kolom in de database en op de templates lijkt mij niet de grootste uitdaging voor de programmeurs.
De staffel is ook slechte een extra variable in het berekenen van regel totaal bedrag.
Volgens mij is het technisch zeer haalbaar.
Daar zal Visma een reactie op moeten geven.
De vraag is ook: hoeveel klanten van visma hebben hier behoeft aan.
Hierbij een voorbeeld van een leverancier van ons.
Beste Remco,
zit er ondertussen al “schot” in de zaak?
Geachte heer/mevrouw Budel,
Dank voor het doorgeven. Uw verzoek hebben we gekoppeld aan de reeds lopende "wens" voor onze ontwikkelingsafdeling.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.