om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hoi,
In het dashboard in de browser in eAccounting en in de eAccounting App wordt nu het resultaat getoond van het gehele boekjaar. Er is geen mogelijkheid om op periode te filteren, alleen op boekjaar. Zie onderstaande screenshot.
Het resultaat zoals het nu getoond wordt, zal nooit correct worden weergegeven omdat je niet aan kunt geven tot en met einde welke periode je het resultaat op wilt vragen. Heb je bijvoorbeeld al posten vooruitbetaald en netjes verdeeld over het boekjaar in de toekomst, dan zullen die kosten ook al meegeteld worden in dit resultaat. Dus eigenlijk zegt deze waarde erg weinig.
Wens is dan ook om in het dashboard op jaar en periode te kunnen filteren. (NB: ik weet dat het in financial overview wel kan, maar dan zie ik nog de toegevoegde waarde van het dashboard niet in eAccounting zelf).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit verzoek heb ik in het verleden ook gedaan. Ik zou graag zien dat de periode standaard gekoppeld is aan de huidige/daadwerkelijke periode, in dit geval de periode september. Daarnaast andere periode selectie kunnen toepassen: dag/maand/jaar/
Dan zou ik liever default de vorige periode willen zien. De lopende periode zal wss geen juist resultaat tonen.
Dat vind ik ook nog beter maar dan ook graag doorvoeren in Financial Overview. Daar wat standaard de huidige periode getoond vandaar mijn voorstel.
Beste @Riç Gevers ,
Hartelijk bedankt voor je bericht op het forum.
Je verzoek is door mij geregistreerd als een wens, maar ik kan momenteel geen specifieke details verstrekken. Onze ontwikkelingsafdeling evalueert alle wensen en rangschikt deze op basis van het aantal verzoeken dat we ontvangen hebben.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.