Mijn Communities
Help
Siebe Visser
PARTNER

Client Manager - indicatoren aanmaken

door Siebe Visser (Bijgewerkt ‎23-12-2022 08:51 door Siebe Visser PARTNER )

Laatst was er een 'bug' waardoor bepaalde banktransactie niet werden gejournaliseerd.

Nu beheren wij een aantal administraties en ben ik al deze administraties doorgegaan om te controleren of er ergens batches waren die niet gejournaliseerd waren.

Het zou heel handig zijn als ik dat via de Client Manager in één oogopslag had kunnen constateren.

Is een indicator aan te maken in Grootboek die niet gejournalieerde transacties toont? 

 

SiebeVisser_0-1671781738228.png

 

2 ANTWOORDEN 2
Siebe Visser
PARTNER

door Siebe Visser

Goedemorgen Sander,

Bedankt voor je reactie. Het lijkt mij in het algemeen toch interessant om te kunnen zien waar nog niet gejournaliseerde batches zijn. In dit geval vanwege de bug. Komt er wel een mogelijkheid om meer eigen indicatoren aan te maken? Dit lijkt mij juist het mooie van deze tool en iedereen heeft z'n eigen controle-behoefte.

door sanderdercksen

Hoi Siebe,

Op dit moment is dat niet mogelijk inderdaad via de Client manager. Ik begrijp de wens vanuit de situatie waarin je last hebt gehad van een bug, maar ik vermoed dat in de normale praktijk hier geen echt behoefte ligt?

Je kunt even contact opnemen met onze supportafdeling, ik verwacht dat ze via ontwikkeling wel een overzicht kunnen aanleveren van administraties waarin dit nog gedaan moet worden.