Mijn Communities
Help
Hildou
CONTRIBUTOR **

Doorvoeren van wijzigingen

door Hildou

Hallo,

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik de volgende wijzigingen dien door te voeren of waar ik kan vinden waar dit staat?

 

- Partner opvoeren onder de persoonlijke gegevens (kopje familie is niet zichtbaar en het kopje partner staat alleen de optie 'geen gekozen')

- Is het mogelijk om in het kopje persoonlijk de voorletters zichtbaar te maken? Nu moet het kopje persoonlijke gegevens eerst uitgeklapt worden om dit zichtbaar te krijgen. 

- Het toevoegen en verwijderen van afdelingsnamen en heeft dit verder nog op zaken van invloed (rapportages o.i.d.)?

- Is het mogelijk om in het edossier onder bijv. opleidingen de kolommen te verschuiven zodat bijv. de gehele omschrijving van het document zichtbaar wordt.

 

Ik hoor het heel graag! Alvast bedankt 🙂

6 ANTWOORDEN 6
Monique van Berkel
CHAMPION *

door Monique van Berkel (Bijgewerkt ‎03-04-2024 10:35 door Monique van Berkel )

Antwoord vraag 1: Je moet eerst bij familie de partner opvoeren en dan kan je deze naam bij persoonlijke gegevens selecteren.

Het is een beetje omslachtig, maar ik heb het ook niet verzonnen! 

Hildou
CONTRIBUTOR **

door Hildou

Dat las ik inderdaad op de community, maar het kopje familie wordt niet zichtbaar bij de persoonlijke gegevens bij mij. Enig idee hoe dit kan? Bij de metadata staat wel dat het zichtbaar en wijzigbaar is namelijk. 

Monique van Berkel
CHAMPION *

door Monique van Berkel

Geen idee, bij mij staat de naam bij Persoonlijke gegevens onder partner (zie printscreen).

MoniquevanBerkel_0-1712134861063.png

 

Hildou
CONTRIBUTOR **

door Hildou (Bijgewerkt ‎03-04-2024 11:17 door Hildou )

Bij mij ook, echter kan ik daar geen naam opvoeren. Lukt jou dit wel? En zo ja, weet je hoe dit instelling technisch aangepast kan worden?

Goedgekeurde oplossing
Monique van Berkel
CHAMPION *

door Monique van Berkel

1. In de metadata in Talent Persoonlijke gegevens en Familie op zichtbaar en wijzigbaar zetten

2. Onder Familie moet je de partnernaam toevoegen

3. Onder Persoonlijke gegevens op Wijzigen (potloodje) klikken en dan bij Partner met het MoniquevanBerkel_2-1712137127516.png kan je de partnernaam selecteren (staat standaard op: Geen gekozen) en dan op Akkoord klikken (zie printscreen).  

 

MoniquevanBerkel_0-1712137050627.png

 

Mocht het niet lukken, dan kan je beter de helpdesk inschakelen. Succes! 

Hildou
CONTRIBUTOR **

door Hildou

Het is inmiddels gelukt, dankjewel voor je hulp!