Mijn Communities
Help
Ronald Fokkens
CHAMPION *

Nieuwe UWV sjablonen wanneer beschikbaar

door Ronald Fokkens

Het UWV werkt sinds mei met twee nieuwe sjablonen voor het Plan van Aanpak en voor het Evaluatieformulier. Wanneer komen deze als sjabloon is Visma-HRM en vervangen de oude versies?

 

Nieuwe versie PvA is: AG140 03041 05-23 W

En de nieuwe versie voor het Evaluatieformulier is: AG140 25670 05-23 W

 

AG140 03041 11-18  W

11 ANTWOORDEN 11
Asha
CHAMPION ***

door Asha

Goedemorgen @Wout en @rachidahaddou, probleem is inmiddels verholpen met hulp van Rachida. Dank je wel voor de terugkoppeling.

Had idd te maken met de gewijzigde documenten.

Mvg.

Asha

Michaelschot
CONTRIBUTOR **

door Michaelschot

@rachidahaddou Ik zie ook nog geen aangepaste sjabloon via de stappen die je doorgaf.

door rachidahaddou

@Michaelschot 
We werken er momenteel aan om de twee nieuwe UWV formulieren (plan van aanpak en (eerstejaars) evaluatie) beschikbaar te stellen. We zullen laten weten  wanneer dat zover is. Daarna kun je ze via de setup naar je eigen omgeving overhalen.

Mvg

Rachida

door rachidahaddou

@Michaelschot 

 

De UWV formulieren staan klaar, via de setup kun je ze overhalen.

rachidahaddou_0-1688717936647.png

 

door Hans Borsboom

Hallo Ronald, John, Asha en Rachida.

We werken er momenteel aan om de twee nieuwe UWV formulieren (plan van aanpak en (eerstejaars) evaluatie) beschikbaar te stellen. We zullen laten weten  wanneer dat zover is. Daarna kun je ze via de setup naar je eigen omgeving overhalen.

John Bouwman
CHAMPION **

door John Bouwman

Inderdaad wij hebben de nieuwe formulieren al ontvangen van het UWV:

Betreft in ieder geval:

plan van aanpak format 1-7-2023

(eerstejaars) evaluatie format 1-7-2023

 

 

John Bouwman

door Nico_van_der_Reijden

Zie ook: https://community.visma.com/t5/Forum-in-Visma-net-HRM/Nieuwe-wetgeving-verzuim-per-1-7-2023/m-p/5907...

het onderzoek naar de impact van deze wetswijziging is met hoge prioriteit opgepakt.

Ronald Fokkens
CHAMPION *

door Ronald Fokkens

Hallo @rachidahaddou ok dank maar zag dat het UWV nieuwe formulieren die we willen/moeten gebruiken. Zie deze link: Visie werknemer op re-integratie voortaan vastleggen | UWV | Werkgevers

 

Wanneer kunnen we deze binnen Visma gebruiken?

 

door rachidahaddou

Beste @Ronald Fokkens ,

De UWV sjablonen worden door Visma onderhouden. Er vindt periodiek afstemming plaats tussen Visma en het UWV. Indien nodig past Visma de UWV sjablonen aan en past de software daartoe aan. Met aanpassing wordt bedoeld dat de nieuwe sjablonen in een soort basis bedrijf in de database beschikbaar komen.
Jij als klant moet zelf bepalen of en wanneer deze vernieuwde sjablonen in gebruik genomen worden.

 

Sjablonen ophalen:
- Ga naar Talent - Verzuim - Onderhoud - Set-up.
- Klik bij Sjablonen vernieuwen op verwerken.

rachidahaddou_0-1688401260843.png

- Nu wordt zichtbaar of en welke wijzigingen er zijn.

rachidahaddou_1-1688401306304.png

- Er zijn verschillende vervolgopties.
- Kies de juiste en rondt de vernieuwing af.

Asha
CHAMPION ***

door Asha

Goedemorgen Rachida,

Ik heb zojuist de stappen doorlopen zoals door jou aangegeven. Hier zie ik geen nieuwe sjablonen/documenten in staan. Ook wij moeten gebruik maken van het nieuwe formulier per 1-7-2023. Het lijkt erop dat de nieuwe formulieren er niet op staan.

Doe ik iets verkeerd of hebben andere organisaties ook de formulieren niet?

wouterleget
VISMA

door wouterleget

Hoi Asha,

Dit komt waarschijnlijk omdat jullie ooit zelf een aanpassing hebben gemaakt in het formulier. Mocht dit zo zijn moet je het vinkje ''Gewijzigd'' ook even aanvinken en vervolgens op Vernieuwen klikken.

wouterleget_0-1689253717135.png


Ik verwacht dat het nieuwe sjabloon er dan wel tussen staat. Weet wel dat de eventuele aanpassingen in het formulier die jullie ooit zelf hebben doorgevoerd dan ook overschreven worden.