Mina produkter
Hjälp

Få ut det mesta av Visma Software Community Live

av Liselotte Verbeek

För många har vårt årliga digitala kundevent fungerat som en startpunkt för att aktivera sig i Visma Community och upptäcka de resurser som finns här. Vi hoppas på detsamma nu, och kanske till och med ännu mer i år.

 

För även om själva eventet inte är annorlunda i år, är det mycket runt omkring som är det. Inte minst tror jag att många av oss fått flera nya erfarenheter av att mötas och interagera digitalt...

 

Här kommer några tips som jag hoppas kommer till nytta i samband årets Visma Software Communityt Live som startar måndag 23 november. Varmt välkomna!

 

  1. Följ upp och diskutera med andra. Får du nya idéer under en presentation eller funderar över funktionalitet eller lösningar på problem? Under Forum på Visma Community kan du alltid utbyta erfarenheter och diskutera med andra användare.
  2. Vill du ha mer tips&trix? Under Användartips i forumet för din produkt postar vi samt - i vissa forum - våra certifierade partner löpande tips och lösningar på problem.
  3. Se över din profil och dina inställningar. Via din profil i övre högra hörnet når du Mina inställningar där du kan uppdatera din profil med kontaktuppgifter etc. Här kan du också hantera dina prenumerationer så att du alltid får meddelande om när information om din produkt postats på Visma Community. Tips! Anmäl dig till Gunillas pass Få ut mer av Visma Community på tisdagen kl 10.00 där hon går igenom inställningar och hur du får ut mesta möjliga av vårt användarforum.
  4. Interagera! Vi välkomna frågor och diskussioner i samt i samband med Community Live.
  5. Vi finns här. Innan, under och efter eventet. Under veckan möter du 22 av mina kollegor samt tre representanter från våra nära samarbetspartner. Men glöm inte att vi alltid finns tillgängliga via Communityt. Att vara tillgängliga för våra kunder är grundläggande i vår vision, något som vår vd Carola också pratar mer om i sitt pass Vi finns här när ni behöver det på måndagen kl 10.00.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här