Mine produkter
Hjælp
DKLeLyHa
CONTRIBUTOR ***

Tilbageførsel/sletning af indlæste variable data

Status: Ny idé

Hvis der er indlæst variable data med fejl, vil det være godt med mulighed for at tilbageføre elle slette disse indlæste data.

Alle indlæsninger har et jobnummer, hvilket måske kan anvendes til udvælgelse af, hvilket job der skal slettes.

3 Kommentarer
Dorte Selmar
CONTRIBUTOR ***
af Dorte Selmar

Jeg bakker op om dette forslag !!

 

Har en enkelt gang måttet betale for at I tilbageførte en stor mængde data - men ellers har jeg flere gange slettet manuelt - og synes at det er "vanskeligt", idet jeg ofte oplever at skærmvisningen "hopper" i forbindelse med sletning.

Det er ikke lykkedes mig at slette mere end en linie af gangen - selvom det kan være flere linier på den enkelte medarbejder.

 

Så godt forslag!

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *
af PiaSkovAndreasen

Enig! Jeg bakker også op!!!

af Thor Lundehoj
Status changed to: Status: Ny idé

Hej @DKLeLyHa,

 

Hvor er det skønt, at du kommer med en så god ide, og det er helt fantastisk at den får så meget opbakning fra andre brugere! 

Vi har taget din ide til efterretning og den er blevet sendt videre til de ansvarlige for det område 

 

Det skal dog siges, at vi netop nu har meget stor fokus på den nye ferielov, samt regeringens initiativer i forhold til Covid-19 og de dertilhørende tiltag. Det betyder at vi p.t. er nødsaget til at fokusere vores frie ressourcer på disse områder, men vi vender tilbage hurtigst muligt, med muligheder for at opfylde ønsker 😰

 

I hører fra os 😊🙏

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.